Ringe til fødegangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.567 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. september 2011

anynom

Hej.

Jeg er 27+4 i dag og har mærket liv hver dag, mange gange om dagen de sidste mange uger. Selv når bettepigen sparker "indad" kan jeg mærke det. I dag derimod har jeg ikke mærket meget til hende. Lidt i formiddags og en lille smule senere på dagen. Maven har "tynget" meget i dag, og for en lille time siden, da jeg lænede mig frem, føltes det som om der kom et "smæld" til højre for navlen. Nu kan jeg så ikke læne mig forover uden at det spænder og gør lidt ondt.

Er det tid at ringe til fødegangen? Eller skal jeg ligge mig på sofaen og slappe af (dette har jeg gjort det meste af dagen for at se, om jeg kunne mærke hende)? Skal først til undersøgelse igen om fjorten dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

henh01

Hellere en gang for meget end en gang for lidt. Så kan de råde og vejlede dig over tlf og vurderer om de vil have dig til tjek.

Anmeld

14. september 2011

Hailiesmom11

Som hehn01 siger hellere en gang for meget

Jeg snakkede med min fødegang alle 4 dage op til min fødsel og var inde 2 gange.. de er rigtig gode til at vejlede og hjælpe

Anmeld

14. september 2011

anynom

Jeg giver dem et kald med det samme. Tak for svarene.

Anmeld

14. september 2011

anynom

De ville se mig med det samme, så vi kører derind nu. Giver update senere. Tak piger!

Anmeld

14. september 2011

4kløver

JulieWH skriver:

De ville se mig med det samme, så vi kører derind nu. Giver update senere. Tak piger!

Anmeld

14. september 2011

twinny

for bette bare hygge sover...

Anmeld

14. september 2011

henh01

håber på det bedste for jer

Anmeld

14. september 2011

SussieThyssen

Knus herfra..og venter spændt på update.

Anmeld

15. september 2011

Frøken J.

JulieWH skriver:

Er du ikke kommet hjem endnu Julie? Bliver da helt bekymret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.