Vuggestue/Dagpleje • Hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

FruStolpe

Som det er nu aflevere far ca 7.30 og vi henter igen kl 15.30

Men når jeg skal til at aflevere inden jeg selv skal møde så bliver det kl 6.... Der vil jeg så gerne hente lidt tidligere, men det kommer helt an på hvordan hun sover. Jeg ville aldrig vække hende for at hente 1 time før

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

maria_wlt

Tristan er der fra 6.30-15.45... Jeg er på barsel og da vi er flyttet og ikke kan få Tristan flyttet så er det manden der står for både aflevering og hentning...

Anmeld

14. september 2011

Skouboe

Vores piger bliver afleveret ved 7 tiden og hentet omkring 16.30.

Vi har begge to fuldtidsarbejde, så det er bare sådan det er.

Anmeld

14. september 2011

Tvillingemor80

Lige pt bliver de afleveret klokken 9 og hentet klokken 15.. nogle  dage 15.30.. mine piger sover så fra 11.45/12 - 15.00eller snere engang imellem .. så faktisk er de kun vågne max 3 timer i vs .. Det har jeg det faktisk okay med  

Anmeld

14. september 2011

Den lykkelige

Åhhhh jeg har det som dig.. min datter skal starte i DP om 3,5 måned og jeg gruer for det!!!  
Hun kommer til at være der fra 6.30-15.15

Anmeld

14. september 2011

Tona

Amanda er i dp fra 8.30 morgen til 14.30 eftermiddag. Om fredagen har hun fri og er hjemme  

Jeg ville egentlig gerne have hende der i lidt kortere tid, men så kan hun ikke nå at lege og sove. Hun vågner nemlig først op fra eftermiddagslur omkring 14.30 så kan ikke hente hende før. Men hun har så fridage ind imellem i hverdagene også

Anmeld

14. september 2011

Pige2009

MorDk skriver:

Hvor mange timer er jeres unger i Vuggestue/dagpleje?

Når jeg starter på arbejde vil jeg nok skulle afl. omkring kl.07.00 og hente igen mellem 15.00-16.00 ... der vil selvfølgelig være nogle tidligere dage... men bare tanken gør mig helt dårlig!!

Min datter er fra 7-16.15 - hun trives, men jeg så da hellere, at jeg havde råd til at gå på deltid og være mere hjemme med hende I den næste måned bor vi hos mine forældre, så der afleverer min mor og jeg henter senest kl. 15.

Anmeld

15. september 2011

Lisbeth85

Tulle28 skriver:

Samme her:-) Vi kunne egentlig godt aflevere lidt senere, men kan godt lide at der ro og pædagogerne har tid til at tage ordentligt imod når vi afleverer... Så derfor bliver hun som regel afleveret kl 8.

Ja, det kan jeg også godt lide De dage, hvor jeg ikke skal møde kl. 8.15, så bliver han stadig afleveret omkring 8.-8.30, så det ikke er så forskelligt fra de andre dage

Anmeld

15. september 2011

Lisa 'møder' i DP imellem 7 og 8 alt efter hvad tid vi står op, og så henter vi igen imellem 14.30 og 15.00!

Og så holder hun fri hver anden Tirsdag, for der går de I en kæmpe legestue med 36 DP børn, og det kan hun slet, slet ik overskue! Hun er så sur og ked af det når de har været afsted, så vi bestemte os for at hun bare slet ik skulle med!! Jeg arbejder i døgnvagter, så jeg har mange fridage.

Jeg er totalt lykkelig og taknemmelig over at vi begge har et arbejde der gør at vi kan få det til at fungerer som det gør! 

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.