Vuggestue/Dagpleje • Hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.919 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. september 2011

MorDk

Hvor mange timer er jeres unger i Vuggestue/dagpleje?

Når jeg starter på arbejde vil jeg nok skulle afl. omkring kl.07.00 og hente igen mellem 15.00-16.00 ... der vil selvfølgelig være nogle tidligere dage... men bare tanken gør mig helt dårlig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Clisolka

MorDk skriver:

Når jeg starter på arbejde vil jeg nok skulle afl. omkring kl.07.00 og hente igen mellem 15.00-16.00 ... der vil selvfølgelig være nogle tidligere dage... men bare tanken gør mig helt dårlig!!

Min datter får fra på mandag en dag der hedder 8.15 til 13.30 - jeg har fuldtidsarbejde 2 timers kørsel væk med DSB, så her bliver det far der afleverer og henter igen 

Anmeld

14. september 2011

MorDk

Det var nogle korte dage... (dejligt)

Anmeld

14. september 2011

Christina.78

Cecilie afleveres ca 6.45 og hentes mandage kl 15.30 og hveranden tirsdag 15.30 ellers er det 14.30-15 de andre dage..de dage hvor jeg henter 14.30 - 15 ville jeg gerne hente hende lidt før men der sover hun somregel indtil den tid..har også dårlig samvittighed ovér at aflevere så tidligt men arbejdet kalder jo desværre..

Anmeld

14. september 2011

MorDk

Ja præsis... man skal jo på arbejde...

Anmeld

14. september 2011

Anneiris

Jasmina bliver afleveret klokken 7 & hentes igen alt mellem 15-16.15

Anmeld

14. september 2011

B&J

vores dreng møder kl 8 eller kl 9 kommer helt an på hvor længe han sover og bliver hentet kl 15.30

Anmeld

14. september 2011

Lisbeth85

MorDk skriver:

Linus bliver afleveret omkring kl. 8 og så bliver han hentet kl. 15, for der vågner han efter sin eftermiddagslur Så fire timers leg og hygge, og så bobler han i 3 timer sammen med de andre

Anmeld

14. september 2011

Tulle28

Lisbeth85 skriver:

Linus bliver afleveret omkring kl. 8 og så bliver han hentet kl. 15, for der vågner han efter sin eftermiddagslur Så fire timers leg og hygge, og så bobler han i 3 timer sammen med de andre

Samme her:-) Vi kunne egentlig godt aflevere lidt senere, men kan godt lide at der ro og pædagogerne har tid til at tage ordentligt imod når vi afleverer... Så derfor bliver hun som regel afleveret kl 8.

Anmeld

14. september 2011

Hasselnødden

Her bliver Elias afleveret inden kl. 9 (der synger de sammen hos dp) og han bliver hentet hver dag ca. kl. 16  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.