Vanter og huer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

2721

Camillee skriver:

jeps, han er en lille bandit og OVER ALT, men fantastisk ikke?

Jo, det er helt fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

bullerbassen

Lige et hurtigt spørgsmål?
Er den en god ide med 2 sæt luffer/vanter?
Og hvor mange huer er det godt at have?
Min søn er 14 mdr, går ikke i dp eller æg, men vi er ude hverdag, med mindre han er sygfor syg.

På forhånd tak piger

Her har vi et stort udvalg af huer - alm strik huer , elefant huer , tyk alm hue ( ups har en svaghed for huer )

Syntes det er skønt at have nogle lidt tynde her til efteråret & elefant hue til dagplejen . Så har vi en reima hue med snor til at binde til bilen og mindre turer når det bliver koldt.

Vanter har vi strik vanter & 2 par luffer - syntes ikke et er nok , da de hurtig bliver våde ude.

P.s har ikke glemt dig  tar billede og sender til dig ....

Anmeld

15. september 2011

2721

bullerbassen skriver:

Her har vi et stort udvalg af huer - alm strik huer , elefant huer , tyk alm hue ( ups har en svaghed for huer )

Syntes det er skønt at have nogle lidt tynde her til efteråret & elefant hue til dagplejen . Så har vi en reima hue med snor til at binde til bilen og mindre turer når det bliver koldt.

Vanter har vi strik vanter & 2 par luffer - syntes ikke et er nok , da de hurtig bliver våde ude.

P.s har ikke glemt dig  tar billede og sender til dig ....

Hehe, det har jeg også, men det kan godt gå hen at blive dyrt når det er mol og småfolk jeg har forelsket mig i. Men jeg kan godt høre at jeg ikke er gal på den med at der skal være flere af hver ting.
Jeg har købt et har molo luffer og tænker jeg vil købe et par mere og så sådan nogle strik nogen, vil helst have dem som fingervanter, men Charlies hænder er for små til dem jeg har set indtil nu
Har du nogen du kan anbefale?

Det regnede jeg heller ikke med og dagen er jo ikke slut endnu

Anmeld

15. september 2011

2721

KittyGirl skriver:

jeg har købt sådan en 3-pak stof/strik vanter i bilka uden tommelfinger til 30 kr... De er gode hvis det bare er alm. vejr og vi er udenfor..

og så har jeg købt et par luffer i det der lidt mere tykke nylon? ... 50 kr i Bilka..

har ikke købt nogen tyk hue endnu, har kun en tynd

Tak for svar.
Det var også billigt, jeg tror dog det er bedst hvis jeg kunne finde nogle fingervanter, men det lidt svært

Anmeld

15. september 2011

bullerbassen

Puslingen skriver:

Hehe, det har jeg også, men det kan godt gå hen at blive dyrt når det er mol og småfolk jeg har forelsket mig i. Men jeg kan godt høre at jeg ikke er gal på den med at der skal være flere af hver ting.
Jeg har købt et har molo luffer og tænker jeg vil købe et par mere og så sådan nogle strik nogen, vil helst have dem som fingervanter, men Charlies hænder er for små til dem jeg har set indtil nu
Har du nogen du kan anbefale?

Det regnede jeg heller ikke med og dagen er jo ikke slut endnu

Nej det er du bestemt ikke ene om - har altid en tynd strik hue til først på efteråret og tykkere huer når der rigtig bliver koldt

Her har vi Reima huer som heller ikke er helt billigere ( kan jo også lade være med at købe så mange )

Vanter har vi ikke fundet nogle som er super - syntes dem vi havde sidste år faldt af hele tiden - måke fordi hans hånd ikke var super stor ...

Så kan ikke anbefale nogle gode der ....

Smider lige et par billeder af vores udvalg samt billede af stof.

Har fundet dem der passer til brun / grøn , men har ikke hverken brunt fløjl eller grønt kant bånd hjemme så ved ikke hvilken der passer bedst. Men du kan sige hvilken du kan li og så ser jeg om jeg kan få det til at passe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. september 2011

2721

bullerbassen skriver:

Nej det er du bestemt ikke ene om - har altid en tynd strik hue til først på efteråret og tykkere huer når der rigtig bliver koldt

Her har vi Reima huer som heller ikke er helt billigere ( kan jo også lade være med at købe så mange )

Vanter har vi ikke fundet nogle som er super - syntes dem vi havde sidste år faldt af hele tiden - måke fordi hans hånd ikke var super stor ...

Så kan ikke anbefale nogle gode der ....

Smider lige et par billeder af vores udvalg samt billede af stof.

Har fundet dem der passer til brun / grøn , men har ikke hverken brunt fløjl eller grønt kant bånd hjemme så ved ikke hvilken der passer bedst. Men du kan sige hvilken du kan li og så ser jeg om jeg kan få det til at passe

De strikkede er vildt nuttede
Ja, det er svært når det man kan live er dyrt og man ikke er særlig god til at begrænse sig

Jeg kunne godt tænke mig det med uglerne på række

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.