Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har riiiigtig mange huer og vanter til drengene, vi er ude konstant og de blir mødbeskidte, så jeg ville helt klart sige ja
Elias har to elefant huer og to par handsker men kunne godt bruge et par handsker mere eller to (:Han kravler stadig og ELSKER at være ude, så de er beskidte HELE tiden
Bondefruen skriver: Jeg har riiiigtig mange huer og vanter til drengene, vi er ude konstant og de blir mødbeskidte, så jeg ville helt klart sige ja
Camillee skriver: Elias har to elefant huer og to par handsker men kunne godt bruge et par handsker mere eller to (:Han kravler stadig og ELSKER at være ude, så de er beskidte HELE tiden
Puslingen skriver: Hi hi, jeg læste det som om han klatrede og tænkte hold da op, han er fremmelig, læste det dog en gang mere og nu giver det mere meningTak for svar, det lyder til at jeg ikke er helt forkert på den i min fortælling om hvad der er nødvendigt
Hi hi, jeg læste det som om han klatrede og tænkte hold da op, han er fremmelig, læste det dog en gang mere og nu giver det mere meningTak for svar, det lyder til at jeg ikke er helt forkert på den i min fortælling om hvad der er nødvendigt
han klatre kun på og ned af sofaen
Camillee skriver: han klatre kun på og ned af sofaen
Puslingen skriver: hehe, nårh så han klatre altså alligevel
hehe, nårh så han klatre altså alligevel
jeps, han er en lille bandit og OVER ALT, men fantastisk ikke?
jeg har købt sådan en 3-pak stof/strik vanter i bilka uden tommelfinger til 30 kr... De er gode hvis det bare er alm. vejr og vi er udenfor..
og så har jeg købt et par luffer i det der lidt mere tykke nylon? ... 50 kr i Bilka..
har ikke købt nogen tyk hue endnu, har kun en tynd
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128