Nævn de billigste (men gode) aftensmadretter i kan komme på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Nitz - <3 David

Hov.. Man kan også lave biksemad billigt.. Og har man ikke lige nogle kartofler fra dagen før, så kan de små kartofler i glas sagtens bruges.. For de er jo kogte.. Og så lige lidt kød og/eller grøntsager/jordfrugter i og et spejlæg til.. Mums..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Dinsen

blomkålssuppe 

Anmeld

14. september 2011

pvejsen

Steg kyllingefilet i tern, bland med ris og majs - nemt og billigt

Anmeld

14. september 2011

Karo

Spagetti, men tomat sovs med tun og fint hakket løg.

Anmeld

14. september 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Go go go! Stor hjælp til spare-folket.. Nævn nogle billige aftensmadsretter. Og mener virkelig billige.. Så billige i kan komme i tanke om, men hvor det stadig er fin mad. Altså ikke sådan noget pasta med ketchup kedelig noget, men noget der også er noget næring og smag i. Eller hvad i nu kan finde på!

Kom an

hjemmelavet pizza

tærte med skinke og brocolli

nudler med grøntsager

pasta med bacon fløde sovs

pasta med pølser

Anmeld

14. september 2011

Noahmor

Anonym skriver:

Go go go! Stor hjælp til spare-folket.. Nævn nogle billige aftensmadsretter. Og mener virkelig billige.. Så billige i kan komme i tanke om, men hvor det stadig er fin mad. Altså ikke sådan noget pasta med ketchup kedelig noget, men noget der også er noget næring og smag i. Eller hvad i nu kan finde på!

Kom an

Hjemmelavet pasta (er supernemt at lave og virkelig billigt)

så med bacon i tern og porrer eller forårsløg. evt med lidt cremefine. 

Anmeld

14. september 2011

2721

Anonym skriver:

Det var for sjov

Undrede mig også at det var for dyrt, men jeg ved jeg jo ikke hvor grelt det står til

Anmeld

14. september 2011

patella

http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2009/Efteraar_09/Uds_14_/20091124153347.htm

Vi har lige brugt denne opskrift her til aften - altså kun oksedellerne - som var HELT fantastiske. Jeg rev skallen af en øko citron i farsen også. MUMS. Men det er billig mad og jeg vil tro du kan finde andre forslag derinde

Anmeld

14. september 2011

ESV

Kartoffel porre suppe med bacon tern på toppen og flutes til

Anmeld

14. september 2011

AnneBJ

Kotelletter i fad med råkost til. Jeg har lige lavet mad til 2 voksne til 2 dag for 60 kroner. Så 15 kroner pr. mand, pr. dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.