Nogen med samme problem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Åh, det e jo hårdt :O alt det man gerne vil nå når de sover skal man nå når de vågen, og kan godt være lidt hårdt, hvis de pjevser :O

Ja lige præcis... det er MEGA hårdt og min pjevser i HELE sin vågen tid.. oprettede selv en tråd om det forleden... synes det vildt hårdt og GLÆDER mig til det stopper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Lulle25

JeNoVa skriver:

Jeg følger lidt med her, da min datter har samme problem. Jeg er interesseret i at prøve sådan en børste. Ville det være muligt for dig at indsætte et billede af børsten, så jeg ved, hvad jeg skal gå efter?

På forhånd tak!

Ja det kan du tro. Det gør jeg lige i morgen

Anmeld

15. september 2011

Lulle25

Anonym skriver:

Tusind tak. Hvis man skal til øre-næste-hals læge, så det gennem ens egen læge man skal have ne hendvisning ikke ?

Det er virkelig hårdt. Men han sov næsten igennem i nat, og var kun lige vågen for at få lidt bryst.

Og tusind mange tak og i lige måde

Hej igen. Nej man skal ikke henvises fra egen læge, man skal bare finde en der har et godt ry. Jeg var så heldig at finde en i Vejen der ikke havde ret lang ventetid og han er super dygtig, for ham i vores by (kolding) har ca. 2 månederes ventetid, og det er jo længe at have tryk i ørene. Men dejligt I har haft en bedre nat

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Lulle25 skriver:

Hej igen. Nej man skal ikke henvises fra egen læge, man skal bare finde en der har et godt ry. Jeg var så heldig at finde en i Vejen der ikke havde ret lang ventetid og han er super dygtig, for ham i vores by (kolding) har ca. 2 månederes ventetid, og det er jo længe at have tryk i ørene. Men dejligt I har haft en bedre nat

Ja to måneder er længe, og især fordi de bettesmå kan kun forklare det, ved at græde!
Vi har en her i byen, og han er go, har været hos ham, da jeg havde kronisk bihulenbetændelse

Ja,  for en igen i nat. Nu skreg han lige i en time, og endte med at ligge og nusse hans fødder til han sov

Anmeld

15. september 2011

Tulle28

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg river snart håret af mig selv!
Jeg har en søn, vi står op mellem seks og syv, kl ni til halv ti sover han igen, og kl halv tolv - tolv bliver han lagt ud og sove igen, og sover så KUN tre kvarter. Og nægter at sove mere. Lige meget hvad jeg gør, så skriger han og han bliver ved. Og han er jo så træt igen mellem sytten og atten, og der synes jeg ikke han skal sove, da vi skal spise der. Kl nitten bliver han så lagt til køjs, og jeg bruger godt og vel mellen en halv til en hel time .. og det forgår med skrig og skrål.

Andre der har oplevet dette, og hvad gjorde i?

Hvad tid står han op om morgenen? Kan du ikke prøve at rykke hans morgenlur lidt? Eller trække middagsluren, så den ligger lidt senere om eftermiddagen? Hvis det ikke virker for jer og an er træt kl. 18.00, så ville jeg putte ham dér - så må han få sin aftensmad lidt tidligere og I kan jo evt. spise bagefter.

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Hvad tid står han op om morgenen? Kan du ikke prøve at rykke hans morgenlur lidt? Eller trække middagsluren, så den ligger lidt senere om eftermiddagen? Hvis det ikke virker for jer og an er træt kl. 18.00, så ville jeg putte ham dér - så må han få sin aftensmad lidt tidligere og I kan jo evt. spise bagefter.

Han vanger mellem 6 og 6.30

Og han har haft hvor han sov der kl seks, men det vi han ikke mere. Også står han også op klokken l*rt!
Men idag sov han først halv 11, og vågned knapt en 1 - 1½ time efter også sov han en halv time fra to til kvart i tre, og han vågned selv. også ville han ikke sove her i aften,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.