Nogen med samme problem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

ved godt det her lyder hårdt..

men er altså ikke ment sådan.. er bare hårdere på skrift..

men: det er et ? om at vise ham, det er dig som bestemmer...

herhjemme har hun ikke ville sove i barnevognen. så jeg havde en tendens til at putte hende i sengen. men valgte at tage kampen op og hun skreg og gav sut og trøstede mange gange.. men jeg VANDT..

Det ved jeg godt det kan
Jamen så kan han ikke sove om aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Anonym trådstarter

Bryndis skriver:

Jeg kender en hvis dreng også græd som bare pokker hver gang han skulle sove og gjorde det nok i et par måneder.
De valgte så og gå til læge med han hvor de finder ud af at han har mellemøresbetændelse og skal have drop. Så hver gang han er blevet lagt ned har det gjort så ondt i hans øre at selv jeg kunne finde på at begynde at græde over hans gråd fordi den var så hjerteskærende.

Så snak evt med din læge en sp om det og få det undersøgt.

Åh et bette pjok :O

Men tror det er en go ide at hoppe en tur til lægen så

Anmeld

15. september 2011

Maja88

Anonym skriver:

Det ved jeg godt det kan
Jamen så kan han ikke sove om aften

det siges jo at jo bedre børn sover om dage. jo bedre sover de om natten

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

det siges jo at jo bedre børn sover om dage. jo bedre sover de om natten

Er det rigtigt ?

Anmeld

15. september 2011

g.seerup

Er det rigtigt ?

ja det siger de... meeeen skyd lige en hvid pil efter det

tænker som ansre har sagt, lige få ørerne tjekket, men ellers tror jeg bare det er en periode, min yngste søn havde det på samme måde fra omkring 8 mdr.. det er blevet meget bedre nu, kan godt ha en dag en gang imellem, hvor han skriger, men ikke tit.. han er loge blevt 1 år igår.. såd er er håb forude.. og så var der npget med en formiddagslur..den har han undværet i 1 ½ mdr..

Håber det snart vender, og der ikke er noget med ørerne

Stort Kram

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

g.seerup skriver:

ja det siger de... meeeen skyd lige en hvid pil efter det

tænker som ansre har sagt, lige få ørerne tjekket, men ellers tror jeg bare det er en periode, min yngste søn havde det på samme måde fra omkring 8 mdr.. det er blevet meget bedre nu, kan godt ha en dag en gang imellem, hvor han skriger, men ikke tit.. han er loge blevt 1 år igår.. såd er er håb forude.. og så var der npget med en formiddagslur..den har han undværet i 1 ½ mdr..

Håber det snart vender, og der ikke er noget med ørerne

Stort Kram

Tusind tak, og tillykke
Ja håb forude!!!

Anmeld

15. september 2011

Maja88

Anonym skriver:

Er det rigtigt ?

jeps

ellers så prøv at kontakte din SP

Anmeld

15. september 2011

Den lykkelige

Præcis sådan er min datter også.. er 6,5 måneder og sover altid kun 3x40 min i løbet af dagen. nogengange kun 2 gange  og sådan har det ALTID været.. alle siger at spædbørn jo bare sover hele dagen.. men de fik ikke ret i vores tilfælde...

Anmeld

15. september 2011

JeNoVa

Lulle25 skriver:

Glemte helt og sige at det godt kan være trykket i ørene, bestil en tid ved ørelægen, for det er ved at være årstid for øreproblemer. Der er lang ventetid og når du siger han bliver ked af det når du ligger ham ned, kan det godt være fordi han skal have dræn i. Indtil du får en tid, kan du ligge bøger under hovedgærdet på sengen, så hans hoved kommer lidt op og trykket ikke bliver voldsomt når han ligger ned.

Den børste vi har købt har en svamp på den ene side og en blød børste på den anden side og den børster vi ham med over hele kroppen og han griner og griner, for det kilder jo men samtidg åbner det for porrene i huden og de arbejder så på at blive lukket så han ikke forstætter med at være sensitiv. Ved ikke om det var svar nok? Havde heller aldrig hørt om det før min sundhedsplejerske fortalte om det

Jeg følger lidt med her, da min datter har samme problem. Jeg er interesseret i at prøve sådan en børste. Ville det være muligt for dig at indsætte et billede af børsten, så jeg ved, hvad jeg skal gå efter?

På forhånd tak!

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Præcis sådan er min datter også.. er 6,5 måneder og sover altid kun 3x40 min i løbet af dagen. nogengange kun 2 gange  og sådan har det ALTID været.. alle siger at spædbørn jo bare sover hele dagen.. men de fik ikke ret i vores tilfælde...

Åh, det e jo hårdt :O alt det man gerne vil nå når de sover skal man nå når de vågen, og kan godt være lidt hårdt, hvis de pjevser :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.