Andre der har mistet tidligere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Cecilie 10+1

NNL skriver:

Puha det var sent at miste - er ked af at du også har været det igennem. Men super dejligt at den er der nu, og så håber vi den bliver...

Ligesom dig har jeg også en helt anden følelse af at det er rigtigt denne gang. Måske som om kroppen var forvirret over det der skete sidst, men nu ved hvad den skal gøre - kan godt selv høre hvor fjollet det lyder, men sådan har jeg det altså

Det er også kun min kæreste og min mor der ved noget endnu. Er 6+5. Når vi har været ved lægen næste torsdag, får resten af forældrene og søskende besked, tror jeg

Synes slet ikke det lyder fjollet, har det nemlig på helt samme måde.. og håber da også at din bliver der 

Men ja, det var emget sent - og rigtig rigtig hårdt

- Jeg regner med at vente så længe som muligt med at fortælle det til andre end lige nærmeste familie selvom jeg virkelig brænder for at få fortalt det :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

NNL

Timmer skriver:

Synes slet ikke det lyder fjollet, har det nemlig på helt samme måde.. og håber da også at din bliver der 

Men ja, det var emget sent - og rigtig rigtig hårdt

- Jeg regner med at vente så længe som muligt med at fortælle det til andre end lige nærmeste familie selvom jeg virkelig brænder for at få fortalt det :-D

Hehe, er glad for at høre det ikke bare er mig

Vi håber at alle vores maj-spirer bliver på sin plads

Anmeld

21. september 2011

sofiell89

NNL skriver:

Åh det må være dejligt  Det glæder jeg mig meget til at høre om...

Jeg er 6+5 i dag, sidste gang mistede jeg 5+2, så man må sige det går den rigtige vej  Føler også det hele er mere rigtigt denne gang...

Jeg glæder mig også rigtig meget.. Skal til scanning om en uge.. altså den 28/9 Men jeg føler også rigtig meget sikkerhed i denne graviditet.. Føler mig mere medtaget Og det må man jo tage som et godt tegn, når jeg ikke bemærkede noget sidste gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.