baby84 skriver:
Vil bare lige sige at jeg krydser for at i for at alt er vel. kan godt forstå i er så overdrevet nervøse efter at have haft mistet før. Kan man ikke få en tidlig scanning eller blodprøver for at tjekke hvis man tidligere har mistet? Måske jeg har fået forkert fat i det, men mener bare jeg har set flere skrive det. 
Hej Baby84
Først og fremmest: hvor er du sød at skrive du tænker på os der har mistet 
Min kusine har også mistet omkring samme tid som mig, og blev helt anderledes behandlet end jeg gjorde. Hun kom på sygehuset til en scanning, hvor de så kunne konstatere at hun ikke længere var gravid. Der fik hun at vide at hun skulle tage imod en tidlig scanning næste gang hun blev gravid.
Jeg begyndte at bløde kraftigt fredag aften da jeg mistede, og ringede først til lægen mandag morgen. Kom derop med det samme, og det eneste de gjorde var at tage en ny g-test som var negativ, og fortælle mig at der jo nok havde været noget galt med barnet... Hjem med mig igen.
Skal ind til en anden læge ved første lægebesøg næste torsdag, så har tænkt mig at spørge ham om der er mulighed for det, bare for at få lidt ro på tankerne. Men som tiden skrider frem, holder jeg lige så stille op med at kigge i toilettet når jeg tisser, og begynder at tro lidt mere på det. Har også en masse symptomer som jeg ikke havde sidst, og 9 dage længere henne nu 
Så håber og tror på at den er god nok. Men 1000 tak for dit råd
Anmeld