Highlander skriver:
Ja men du ser også godt ud, så kan godt forstå alle de positive kommentarer 
Hmm kan være jeg er heldig så, meeen jeg synes jeg går og spiser hele tiden hehe, ups 
Hvor har du fået strækmærker henne og er det meget slemt eller til at leve med
?
Tak 
Jamen det har jeg også gjort, var faktisk lidt irreteret over jeg ikke kunne lade værre, men det har ikke sat sig
Det også underligt, så vidt jeg har hørt mister man appetitten i slutningen, også fordi der ikke kan være så meget som før, men for mig har det været omvendt
Jeg kan stadig sagtens spise ..
Altså har både fået lidt i siderne og så under navlen. Jeg synes det var meget slemt da jeg opdagede dem og de er så blevet værre med tiden, men nu har jeg vænnet mig til dem og glæder mig over at jeg får en lille prinsesse ud af det. Jeg har bare været alt for naiv i starten, tænkte jeg sprang alle disse ting over, men det bestemmer man jo ikke selv. Min jordemoder siger de er meget pæne fordi de ikke er "uden på huden" eller hvad man siger. De ligger under huden, så de er ikke røde eller blå, det er bare forandringer i huden. Lidt svært at forklare 
Men tro mig, hvis du får dem, så vænner man sig til det (selvom det er svært at forestille sig) ..

Anmeld