40+0, kom ud mors lille pige <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

elluL

Du er bare så smuk gravid, putte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Ditte<3

TrineMine86 skriver:

hvor er du smuk gravid

sender en masse ve-støv til dig

Tusind tak - du er da også lige ved at være i mål, det er en fantastisk følelse 

Anmeld

14. september 2011

Ditte<3

Lulle. skriver:

Du er bare så smuk gravid, putte

Tak min pige, nu må hun bare gerne komme ud til os 

Glææder mig til at se jeres nye lejlighed - god tur ned at hente nøglen, det er spændende 

Anmeld

14. september 2011

Highlander

Ditte<3 skriver:

Ja, det ville sørme også være dejligt 

Hehe du så sød, tusind tak smukke  (Vil også gerne se billede af dig - endelig fik jeg taget mig sammen)

Jeg tror jeg vil hjem og tage et billede idag, nu hvor jeg er 34+0, så kan være jeg ligger det ind i aften

Jeg håber at ligne dig hvis jeg når de 20 kg

Anmeld

14. september 2011

Ditte<3

Highlander skriver:

Jeg tror jeg vil hjem og tage et billede idag, nu hvor jeg er 34+0, så kan være jeg ligger det ind i aften

Jeg håber at ligne dig hvis jeg når de 20 kg

Ja, gør det !! Det ville være hyggeligt 

Bliver helt glad altså, folk er bare så søde herinde  Men du har jo slet ikke taget så meget på, så du når nok ikke de 20  Jeg har næsten ikke taget på i slutningen, tror jeg har taget 2 kilo på de sidste 2 måneder (Vildt mærkeligt)  Hehe ..

Anmeld

14. september 2011

TrineMine86

Ditte<3 skriver:

Tusind tak - du er da også lige ved at være i mål, det er en fantastisk følelse 

ja det går da den rigtige vej, men nu synes jeg godt nok også at dagene går ufattelig langsomt

Anmeld

14. september 2011

elluL

Ditte<3 skriver:

Tak min pige, nu må hun bare gerne komme ud til os 

Glææder mig til at se jeres nye lejlighed - god tur ned at hente nøglen, det er spændende 

Ej havde skrevet en meget længere besked. Underligt Når men ringer æige senere, så siger jeg det bare der. Hehe. Vi er på vej ned og hente nøgle nu nemlig :-D

Anmeld

14. september 2011

Highlander

Ditte<3 skriver:

Ja, gør det !! Det ville være hyggeligt 

Bliver helt glad altså, folk er bare så søde herinde  Men du har jo slet ikke taget så meget på, så du når nok ikke de 20  Jeg har næsten ikke taget på i slutningen, tror jeg har taget 2 kilo på de sidste 2 måneder (Vildt mærkeligt)  Hehe ..

Ja men du ser også godt ud, så kan godt forstå alle de positive kommentarer

Hmm kan være jeg er heldig så, meeen jeg synes jeg går og spiser hele tiden hehe, ups

Hvor har du fået strækmærker henne og er det meget slemt eller til at leve med ?

Anmeld

14. september 2011

1012lmp

Hold da fast hvor er du smuk gravid... wooow...

Sender lige noget ve-støv..!

Anmeld

14. september 2011

Ditte<3

TrineMine86 skriver:

ja det går da den rigtige vej, men nu synes jeg godt nok også at dagene går ufattelig langsomt

Ja, det gør de også  Men prøver at nyde dem, lige om lidt er de ude og så er det nok også underligt. Hehe 

Men må da indrømme at jo tættere man er kommet på, jo mere spændende er det blevet 

Har i så styr på det hele?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.