Blødte i går aftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Det står heldigvis i min plan for fødslen at der ikke må være studerende. ikke er jo ikke noget ondt med dem, men for min skyld.

Mand syntes vi skal ringe til fg når han kommer hjem fordi jeg er så træt og har så ondt. føler jeg kunne sove hele tiden, men kan ikke holde ud at ligge ned vender og drejer mig hele tiden. og det gør så pisse ondt.

Jeg har også problemer med at sove, har så ondt i mine hofter.

Håber i finder en brugbar løsning.

Self er det ikke ondt ment, men bare en dårlig erfaring man ikke ønsker igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

SaNiNa

maryjane skriver:

Håber det er et godt tegn!

Tak det håber jeg godt nok også

Anmeld

14. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Jeg har også problemer med at sove, har så ondt i mine hofter.

Håber i finder en brugbar løsning.

Self er det ikke ondt ment, men bare en dårlig erfaring man ikke ønsker igen.

Netop det er den erfaring jeg har fra sidst som jeg er så bange for at komme til at stå i igen.

Har ikke engang overskud til at tage tøj på. fik lige Nicklas op og i tøjet og ned til farmor så de kunne komme i dp og nu ligger jeg på sofaen igen lige så kort som jeg er. og er pisser nervøs over jeg ikke kan sove

Anmeld

14. september 2011

Kofoed.

Netop det er den erfaring jeg har fra sidst som jeg er så bange for at komme til at stå i igen.

Har ikke engang overskud til at tage tøj på. fik lige Nicklas op og i tøjet og ned til farmor så de kunne komme i dp og nu ligger jeg på sofaen igen lige så kort som jeg er. og er pisser nervøs over jeg ikke kan sove

Håber du ender med at sove, selvom det er svært.

Jamen det er jo det, var det ikke noget med, at de undlod, at sige med der skete og hvad de foretog sig? Så ligepludselig skete der en masse.

Anmeld

14. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Håber du ender med at sove, selvom det er svært.

Jamen det er jo det, var det ikke noget med, at de undlod, at sige med der skete og hvad de foretog sig? Så ligepludselig skete der en masse.

Jo de to studerende vi hvade fra vi mødte ind fortalt slet ikke mig noget som helst jeg lå bare og lå. Det var først da rikke overtog ved en 15-16 tiden jeg fik afvide hvordan det stod til og ved en 19.30 tiden kom der en fødsels læge og spurgte om jeg ville have et ks, hvilket jeg bare slet ikke var opsat på da det var det sidste jeg ønskede mig og så siger han 1 split sek efter at det skal du, det var lige som at få et slag i mave og hovede på sammetid og 18 min efter er Nicklas ude.

Det spiller jo også ind vi ikke fik den hjælp og ro vi hvade brug for efter fødslen på barselsgangen og at de trodsede vores ønske om ikke at give mme men samtidig skrev at det var i samarbejde med forældre accept de gjore det hvilket vi aldrig har givet de kunne i det mindste have hjulpet med at få ammningen igang. (undskyld jeg lige bliver lidt sur, det har bare pisset så meget på mig)

Anmeld

14. september 2011

mamiolvi

Vi var til min mands lille fætters fødselsdag, igår aftes og da vi kom hjem skulle jeg bare sådan tisse (har meget svært ved at tisse andre steder end hjemme) og der var så lidt blod på papiret mon det er tegnblødning der har ikke været nogle plukvver eller andet i nat lillepigen er dog utrolig stille virkelig stille har ikke rigtig mærket hende siden først på aften igår.

Til fødselsdagen sagde alle og virkelig alle at jeg så meget træt og udkørt ud på trods af jeg sov det meste af dagen igår. Men tror også der skal nogen flere timers søvn til før jeg er frisk igen.

Er meget spændt på om jeg forsat bløder lidt her i løbet af formiddagen.

håber da det er et tegn... håber for dig der snart sker noget, du er ved at være godt medtaget... knus

Anmeld

14. september 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

håber da det er et tegn... håber for dig der snart sker noget, du er ved at være godt medtaget... knus

Tak søde. Skal lige have fundet min oplader og så ringer jeg til min jdm center og høre hvordan jeg skal forholde mig

Anmeld

14. september 2011

mamiolvi

Tak søde. Skal lige have fundet min oplader og så ringer jeg til min jdm center og høre hvordan jeg skal forholde mig

syntes det lyder som en god plan.... held og lykke...

Anmeld

14. september 2011

Kofoed.

Jo de to studerende vi hvade fra vi mødte ind fortalt slet ikke mig noget som helst jeg lå bare og lå. Det var først da rikke overtog ved en 15-16 tiden jeg fik afvide hvordan det stod til og ved en 19.30 tiden kom der en fødsels læge og spurgte om jeg ville have et ks, hvilket jeg bare slet ikke var opsat på da det var det sidste jeg ønskede mig og så siger han 1 split sek efter at det skal du, det var lige som at få et slag i mave og hovede på sammetid og 18 min efter er Nicklas ude.

Det spiller jo også ind vi ikke fik den hjælp og ro vi hvade brug for efter fødslen på barselsgangen og at de trodsede vores ønske om ikke at give mme men samtidig skrev at det var i samarbejde med forældre accept de gjore det hvilket vi aldrig har givet de kunne i det mindste have hjulpet med at få ammningen igang. (undskyld jeg lige bliver lidt sur, det har bare pisset så meget på mig)

Jamen jeg kan så meget godt forstå dig, ville selv bliver mega sur og ked, hvis det var sket for mig. Håber bare du for din perfekte fødsel denne gang.

Anmeld

14. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Jamen jeg kan så meget godt forstå dig, ville selv bliver mega sur og ked, hvis det var sket for mig. Håber bare du for din perfekte fødsel denne gang.

Tusind tak hvor er du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.