Kofoed. skriver:
Håber du ender med at sove, selvom det er svært.
Jamen det er jo det, var det ikke noget med, at de undlod, at sige med der skete og hvad de foretog sig? Så ligepludselig skete der en masse.
Jo de to studerende vi hvade fra vi mødte ind fortalt slet ikke mig noget som helst jeg lå bare og lå. Det var først da rikke overtog ved en 15-16 tiden jeg fik afvide hvordan det stod til og ved en 19.30 tiden kom der en fødsels læge og spurgte om jeg ville have et ks, hvilket jeg bare slet ikke var opsat på da det var det sidste jeg ønskede mig og så siger han 1 split sek efter at det skal du, det var lige som at få et slag i mave og hovede på sammetid og 18 min efter er Nicklas ude.
Det spiller jo også ind vi ikke fik den hjælp og ro vi hvade brug for efter fødslen på barselsgangen og at de trodsede vores ønske om ikke at give mme men samtidig skrev at det var i samarbejde med forældre accept de gjore det hvilket vi aldrig har givet de kunne i det mindste have hjulpet med at få ammningen igang. (undskyld jeg lige bliver lidt sur, det har bare pisset så meget på mig)
Anmeld