Blødte i går aftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. september 2011

SaNiNa

Vi var til min mands lille fætters fødselsdag, igår aftes og da vi kom hjem skulle jeg bare sådan tisse (har meget svært ved at tisse andre steder end hjemme) og der var så lidt blod på papiret mon det er tegnblødning der har ikke været nogle plukvver eller andet i nat lillepigen er dog utrolig stille virkelig stille har ikke rigtig mærket hende siden først på aften igår.

Til fødselsdagen sagde alle og virkelig alle at jeg så meget træt og udkørt ud på trods af jeg sov det meste af dagen igår. Men tror også der skal nogen flere timers søvn til før jeg er frisk igen.

Er meget spændt på om jeg forsat bløder lidt her i løbet af formiddagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Kofoed.

Har du slet ikke mærket hende siden i går aftens?

Jamen det er da super spændende om det er det

Anmeld

14. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Har du slet ikke mærket hende siden i går aftens?

Jamen det er da super spændende om det er det

Kun når jeg selv rykker rund på hende så møffer hun ganske lidt. Nicklas var også meget stille op til fødslen, men er begyndt at sætte mig op til at gå over tid selvom jeg bare ikke gider.

Det første manden også spøger om, om morgen er skal du føde idag hihi tror heller ikke rigtig han kan vente mere

Anmeld

14. september 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Kun når jeg selv rykker rund på hende så møffer hun ganske lidt. Nicklas var også meget stille op til fødslen, men er begyndt at sætte mig op til at gå over tid selvom jeg bare ikke gider.

Det første manden også spøger om, om morgen er skal du føde idag hihi tror heller ikke rigtig han kan vente mere

Okay, blev lige nervøs, hehe.

Kan jeg da godt forstå, han vil have sin kone tilbage, hehe.

Anmeld

14. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Okay, blev lige nervøs, hehe.

Kan jeg da godt forstå, han vil have sin kone tilbage, hehe.

Hihi ja eller også ville han bare gerne have lidt ferie.

Overvejer at ringe til jdm for lige at høre hvordan jeg skal forholde mig med min fødselsplan også fordi min krop er så træt og jeg ikke sover mere end et par timer i døgnet.

Er virkelig bange for at bliver lige så træt som med Nicklas

Anmeld

14. september 2011

Kofoed.

Hihi ja eller også ville han bare gerne have lidt ferie.

Overvejer at ringe til jdm for lige at høre hvordan jeg skal forholde mig med min fødselsplan også fordi min krop er så træt og jeg ikke sover mere end et par timer i døgnet.

Er virkelig bange for at bliver lige så træt som med Nicklas

Det synes jeg du skal så, måske de vil give dig noget, så du kan sove lidt inden det hele går løs, nu hvor du evt har haft tegnblødning.

Det tror jeg helt sikker han også vil, når nu du ikke kan holde til så meget

Anmeld

14. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Det synes jeg du skal så, måske de vil give dig noget, så du kan sove lidt inden det hele går løs, nu hvor du evt har haft tegnblødning.

Det tror jeg helt sikker han også vil, når nu du ikke kan holde til så meget

Må sige at jeg bestem ikke vil ende med at bare ligge og sov under fødslen igen. men de to jdm studerende tacklede jo heller ikke fødslen særlig godt deværre.

Men denne gang bliver de sparket ud hvis der kommer bare ne ½ studerende for jeg vil have en drømme fødsel

Anmeld

14. september 2011

Kofoed.

Må sige at jeg bestem ikke vil ende med at bare ligge og sov under fødslen igen. men de to jdm studerende tacklede jo heller ikke fødslen særlig godt deværre.

Men denne gang bliver de sparket ud hvis der kommer bare ne ½ studerende for jeg vil have en drømme fødsel

Det er ski også iorden, alle bør havde en god oplevelse når det kommer til fødselen. Så håber da også de tager hensyn til, at du nok ikke skal have den mest uerfrane jordemor denne gang.

Det er nok ikke så heldigt at sove under fødselen ... Håber ikke det sker igen.

Anmeld

14. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Det er ski også iorden, alle bør havde en god oplevelse når det kommer til fødselen. Så håber da også de tager hensyn til, at du nok ikke skal have den mest uerfrane jordemor denne gang.

Det er nok ikke så heldigt at sove under fødselen ... Håber ikke det sker igen.

Det står heldigvis i min plan for fødslen at der ikke må være studerende. ikke er jo ikke noget ondt med dem, men for min skyld.

Mand syntes vi skal ringe til fg når han kommer hjem fordi jeg er så træt og har så ondt. føler jeg kunne sove hele tiden, men kan ikke holde ud at ligge ned vender og drejer mig hele tiden. og det gør så pisse ondt.

Anmeld

14. september 2011

maryjane

Håber det er et godt tegn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.