hold da ellers op, jeg har slet ikke set denne tråd..
nå men ja det var en dejlig ferie.
Ungerne var ikke med de blev desværre passer hver for sig, så Ea var hos Bedstemor sammen med hunden og Emil var hos mine forældre.
Det gik rigtig godt bortset fra at vi ikke fik ringet hjem hverdag til Ea også troede hun ikke jeg kunne lide hende mere. Det var lidt synd.
Vi var i Østrig - Sölden. Vejret var bare så fedt, der var høj solskin og blå himmel alle dage på nær en hvor det sneede ret meget og var tåget.
Vi var 12 afsted, det var mange og der var sgu også en del skænderier kærestepar imellem, men det var ofte når den ene part havde fået lidt for meget afterski..
Mht til mine skiløberkunskaber, så var det en ren joke, jeg starede med at vælte rundt som en anden klovn. Kæft jeg var ringe og havde da også det ene ben fuldstændig fyldt med blå mærker.
på 3 dagen, fik jeg en af dem der var med som er total skibums til at lære mig hvordan fanden man skal stå på de skide brædder, også gik det faktisk meget bedre.
Jeg havde fundet en lækker stor og meget bred blå piste som jeg blev glad for, den var vel på ca 5 km nedaf. Men jeg tog den på langs og det tog derfor meget lang tid. Jeg startede på 2 timer for at komme ned og den sidste dag var jeg nede på 20 min... så fremskridt var der bestemt. Vil måske endda vove mig ud på en rød piste hvis vi skal afsted næste år.
i kan se en del billeder på FB, jeg har lagt nogle ind og en veninde som har tagged mig har også lagt en del ind.
hmm ja hvad kan jeg mere fortælle - jo altså jeg fandt hvert fald ud af at jeg ikke er sådan en der gider afterski hver dag og bare ikke er god til at være i selskab med en masse børnehaveopførsels fulde mennesker.
så hellere en go juli07fest.

skriv hvis der er noget jeg har glemt, blev hel pinlig over at have overset dit indlæg.
knus