Wuuuhhhh huuuuu !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

Anja

Elias har lige sagt: mor !!

Jeg sad med Esther og Elias sad ved siden af mig og lagde sig ind til mig, så så han op på mig og sagde klokkeklart.: moar !

Selvfølgelig ville han ikke gentage det, så jeg må vente spændt på, hvornår han siger det igen

Anja, nu med en dreng, der vedkender sig at han ikke KUN har en far (baar) men også en moar !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

linemus

Ih, hvor dejligt Det er så skønt.

Vi spurgte Nanna forleden om hun kunne sige mor, for synes det efterhånden var på tiden. Mooaaar, sagde hun højt Så selvfølgelig kunne hun - hun bruger det bare ikke så meget. I stedet kalder hun hele tiden på Sebastian (Sådan cirka 60 gange i timen) - men det er altså også bare så kært - Bastjan! (Hun råber det gerne med tryk på begge stavelser).

Anmeld

20. januar 2009

Mary

Ihhh, hvor dejligt Annika vil meget hellere sige Juliane end mor og far. Hun kan dog godt, men hun snakker hele tiden om "Jajajaje" og Arven/"Avn", vores kat, for også en del ord med på vejen dagligt

Anmeld

20. januar 2009

Kaufie

Ååååårh det er så dejligt når de endelig kan sige Mor - hvorfor er det lige de stort set allesammen har kunnet sige far - eller baaaar) i laaang tid???

Her har William også lige lært at sige Oar..... Og jeg skal da lige love for han siger det tit for at få min opmærksomhed...

Anmeld

20. januar 2009

Mie A

Hvor dejligt

Når jeg spørger Simon, om han kan sige mor, siger han muh muh... præcis som når jeg spørger om hvad koen siger

Men far (bar) har han sagt mange gange = pavestolt far

Anmeld

21. januar 2009

Anja

Ja, det er bare SÅ snyd når de små siger far lang tid før de siger mor. Han har ikke sagt det siden i går og min mand er ovebevidst om at det bare er noget jeg tror han har sagt

Anmeld

21. januar 2009

Astrid P

Hæh, her var det præcist omvendt. Smilla kunne sige mor længe inden hun kunne sige far, og i lang tid var det sådan, at når Anders spurgte hende: Kan du sige far? Så kiggede hun ham direkte i øjnene og sagde højt og tydeligt: MOR!

HAHAHA, til stor fryd for moderen, naturligvis!

Vi har det vist endda på video...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.