Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har lige kigget flygtigt i gemmerne og har indtil videre fundet 5 sæt i str. 3 år / 98.
Jeg kan desværre først lægge billeder ind imorgen
Og hvis der er noget andet i den størrelse du mangler, så sig lige til - jeg drukner i tøj
Znuzke skriver: Jeg har lige kigget flygtigt i gemmerne og har indtil videre fundet 5 sæt i str. 3 år / 98. Jeg kan desværre først lægge billeder ind imorgen Og hvis der er noget andet i den størrelse du mangler, så sig lige til - jeg drukner i tøj
LotteN skriver: Nogen der ligger inde med noet nattøj til pige i str 98?Hvis du gør, vil jeg meget gerne se billeder og høre priser
Nogen der ligger inde med noet nattøj til pige i str 98?Hvis du gør, vil jeg meget gerne se billeder og høre priser
Må jeg ikke lige kigge med her... Hvis der nu er noget du ikke kan bruge...
Knus Mette
LotteN skriver: har du fundet noget spændende tøj
har du fundet noget spændende tøj
Nej Jeg er bagud på tid - det beklager jeg. jeg har fået sagt ja til et mindre cupcake-projekt til på søndag, og jeg er liiiidt stresset. Jeg har ikke noget ordentligt lyst at fotografere i nu, så jeg håber du har tålmodighed - så LOVER jeg at det bliver i morgen
Znuzke skriver: Nej Jeg er bagud på tid - det beklager jeg. jeg har fået sagt ja til et mindre cupcake-projekt til på søndag, og jeg er liiiidt stresset. Jeg har ikke noget ordentligt lyst at fotografere i nu, så jeg håber du har tålmodighed - så LOVER jeg at det bliver i morgen
MetteT skriver: Må jeg ikke lige kigge med her... Hvis der nu er noget du ikke kan bruge... Knus Mette
LotteN skriver: Hehe, det er skam bare HELT i orden - bare slap helt af, vi når det nok. Ingen grund til stress Forrsten hvis du f.eks. har hummel tøj er dette også meget interessant
Hehe, det er skam bare HELT i orden - bare slap helt af, vi når det nok. Ingen grund til stress Forrsten hvis du f.eks. har hummel tøj er dette også meget interessant
Super
Og det er altså ikke lyst jeg mangler for at fotografere, det er lys - jeg vrøvler vist bare
Hummeltøj har jeg desværre ikke så meget af, men jeg har en masse andet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128