Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tillykke med pigen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mille25 skriver: stort tillykke med bette pigen....
stort tillykke med bette pigen....
Mange tak
DenLykkelige skriver: Vi var til MD på Næstved Sygehus idag hvor to dejlige sygeplejesker scannede vores lille bebs Det gik fantastisk - Og alt var bare helt perfekt De var 90% sikre på at vi venter os en lille smuk PIGE Og hun var allerede en stædig lille en, som absolut ikke ville som scanningsdamerne ville Men efter 2 timers scanning fik i tjekket det hele Og mor her fik lidt ondt i maven af den scanner Jeg skal ind til scanning igen i uge 32, pga min moderkage blokerer min livmoder sagde de.. Men normalt fixer kroppen det selv, de vil bare holde det uder opsyn Alt i alt en dejlig scanning med nogle humoristiske sygeplejesker og en skøn skøn lille pige i mavsen
Vi var til MD på Næstved Sygehus idag hvor to dejlige sygeplejesker scannede vores lille bebs Det gik fantastisk - Og alt var bare helt perfekt
De var 90% sikre på at vi venter os en lille smuk PIGE
Og hun var allerede en stædig lille en, som absolut ikke ville som scanningsdamerne ville Men efter 2 timers scanning fik i tjekket det hele Og mor her fik lidt ondt i maven af den scanner
Jeg skal ind til scanning igen i uge 32, pga min moderkage blokerer min livmoder sagde de.. Men normalt fixer kroppen det selv, de vil bare holde det uder opsyn
Alt i alt en dejlig scanning med nogle humoristiske sygeplejesker og en skøn skøn lille pige i mavsen
Fam. Madsen skriver: tillykke med pigen
CamillaValby skriver: STORT tillykke med den veloverstående MD
STORT tillykke med den veloverstående MD
Mange mange tak
Wuhhhuuuuuuuuuuuu Tillykke
MissChrista skriver: Wuhhhuuuuuuuuuuuu Tillykke
Tak Vi er utrolig stolte!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128