Skøøn Misdannelsesscanning idag <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. september 2011

DenLykkelige

Vi var til MD på Næstved Sygehus idag hvor to dejlige sygeplejesker scannede vores lille bebs  Det gik fantastisk - Og alt var bare helt perfekt

De var 90% sikre på at vi venter os en lille smuk PIGE  

Og hun var allerede en stædig lille en, som absolut ikke ville som scanningsdamerne ville  Men efter 2 timers scanning fik i tjekket det hele  Og mor her fik lidt ondt i maven af den scanner

Jeg skal ind til scanning igen i uge 32, pga min moderkage blokerer min livmoder sagde de..  Men normalt fixer kroppen det selv, de vil bare holde det uder opsyn

Alt i alt en dejlig scanning med nogle humoristiske sygeplejesker og en skøn skøn lille pige i mavsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Camillee

Tillykke med den lille Pige (: 

Anmeld

13. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

DenLykkelige skriver:

Vi var til MD på Næstved Sygehus idag hvor to dejlige sygeplejesker scannede vores lille bebs  Det gik fantastisk - Og alt var bare helt perfekt

Og hun var allerede en stædig lille en, som absolut ikke ville som scanningsdamerne ville  Men efter 2 timers scanning fik i tjekket det hele  Og mor her fik lidt ondt i maven af den scanner

Jeg skal ind til scanning igen i uge 32, pga min moderkage blokerer min livmoder sagde de..  Men normalt fixer kroppen det selv, de vil bare holde det uder opsyn

Alt i alt en dejlig scanning med nogle humoristiske sygeplejesker og en skøn skøn lille pige i mavsen

Tillykke!! Hvor er det skønt. 

Anmeld

13. september 2011

Chalala85

Stort tillykke hvor er det fantastisk

Anmeld

13. september 2011

Moar2011

dejligt med en go scanning og tillykke med en lille prinsesse, hva skal hun så hedde ?

Anmeld

13. september 2011

DenLykkelige

Camillee skriver:

Tillykke med den lille Pige (: 

Mange tak

Anmeld

13. september 2011

DenLykkelige

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tillykke!! Hvor er det skønt. 

Mange tak søde

Anmeld

13. september 2011

DenLykkelige

Chalala85 skriver:

Stort tillykke hvor er det fantastisk

Mange tak

Anmeld

13. september 2011

DenLykkelige

Babyklar skriver:

dejligt med en go scanning og tillykke med en lille prinsesse, hva skal hun så hedde ?

Ih ja det så skønt med en dejlig scannig  Og mange tak

Vi har ikke rigtig nogle navne endnu.. Vi kan slet ikke blive enige

Anmeld

13. september 2011

mille25

DenLykkelige skriver:

stort tillykke med bette pigen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.