Test dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen der har oplevet at teste negativ på selve test dagen, når mens udebliver? Og så evt teste positiv dagen/-eller nogle dage efter? Min mens er regelmæssig til punkt og prikke og kommer hver gang på forventet dato om morgenen, men den er ikke kommet idag og må meeeeeget gerne blive væk!  Så er lidt i tvivl om jeg muligvis ku være gravid.   Har prøvet ikke at lægge mærke til eventuelle symptomer, for ikk at blive skuffet.. -så føler mig lidt lost lige p.t.

Anyway ville bare lige høre om nogle af jer havde prøvet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Kris89

Anonym skriver:

Er der nogen der har oplevet at teste negativ på selve test dagen, når mens udebliver? Og så evt teste positiv dagen/-eller nogle dage efter? Min mens er regelmæssig til punkt og prikke og kommer hver gang på forventet dato om morgenen, men den er ikke kommet idag og må meeeeeget gerne blive væk!  Så er lidt i tvivl om jeg muligvis ku være gravid.   Har prøvet ikke at lægge mærke til eventuelle symptomer, for ikk at blive skuffet.. -så føler mig lidt lost lige p.t.

jeg har ikke selv prøvet det, men ville da ikke lige hoppe forbi uden  og  

Anmeld

13. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Har ikke selv prøvet det, men kender flere der har. Så det er ganske muligt!! Held og lykke!! 

Anmeld

13. september 2011

Cecilie 10+1

håber på at den holder sig langt væk 

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar og  

Anmeld

13. september 2011

Risen

Anonym skriver:

Hej, det er vel ikke tilfældigvis dig der også oprettede et oplæg igår? også som anonym? - Jeg er gået 8 dage over tid nu og har stadig ikke en positiv test så kan følge dine tanker 100% procent.. Det er rigtigt hårdt, men en negativ test betyder jo ikke nødvendigvis negativ kun hvis mens kommer

Anmeld

13. september 2011

komodo

Jeg prøvede det med min mellemste søn, den var negativ og dagen efter var mens stadig ikke kommet, så lavede en ny, og imens den lå og hyggede sig, fandt jeg den anden i toiletspanden, og sørme om ikke den over natten var blevet positiv, og den nye jeg lavede blev positiv inde for tid, den første blev først positiv efter jeg havde smidt den ud jeg tror ikke slaget er tabt før mens kommer..

for at din mens bliver væk de næste mange måneder

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Til Risen:

Hej Nej, jeg har ikk oprettet noget igår, men så er vi vel 3 nu. Omg 8 dage er også bare længe!! Plejer den at være regelmæssig? Håber vi begge to snart står med positive test!!

og til Komodo, Tak for  men nu har du så gjort mig lidt forvirret, for min test idag blev altså positiv, men først efter ca. 10 min el. mere, og så er de jo ugyldige?? Eller hvad? Jeg regnede den i hvert fald for negativ. Men du var jo gravid  

Anmeld

14. september 2011

Sof

Jeg kunne først teste dag jeg var 7+ med min datter og 4+5 denne gang, så jeg har prøvet det 

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Ok, og du tog ikk til lægen i mellemtiden? Synes bare ventetiden er slem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.