Anbefal børnesikringsudstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

lilledittemor

Dem der til dørene som Maria. snakker om - det er rigtig gode
Og det eneste børnesikring vi har herhjemme indtil videre.

Den sætter man bare højt nok til at de ikke kan nå dem, og de kan lige tages af igen når man ikke gider at se på den, eller vil lukke døren.

Ellers er der en masse her, som ikke har skruer osv:
http://www.babytorvet.dk/shop/diverse-102c1.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Tullebobs

I ønskebørn så jeg nogle skuffelukkedimser med klæbepude, og var helt vild i varmen , MEN det er som bekendt ikke altid billigst eller smartest at 'springe over hvor gærdet er lavest', for de var giga dyre ift dem som skal skrue i (fra Ikea fx.) og så sagde ekspedienten at de ikke er nær så holdbare. Og med den alder vores poder har, så har de også en del kræfter at lægge i, når de hiver og slider i skuffen

Så desværre ingen lette løsninger herfra - man masser af forståelse får du tilgengæld, for jeg har også en pilfinger af rang, heller ikke hopper på den med: ' her er din skuffe med plastik sager, og her er mors farlige sager, som du ikke må pille ved'

Kh Trine

Anmeld

14. september 2011

merichs

MaleneS2011baby<3 skriver:

falck? de har en børnesikrings pakke, den har vi, har ikke lige kigget den ordentlig igennem endnu men mener ikke det er med skruer?? skal jeg tjekke for dig?

Det fra Falck er med skruer (i hvert fald det vi har)

Anmeld

14. september 2011

Caroline86

vi har købt nogle magnetlåse til skabene! De er SUPER...

Den klistres på (smart!!!) og så er der ikke noget synligt udvendigt på skabet (også smaaart)...

Her er bare et sted de kan købes: http://www.babysam.dk/magnetlas-5705548827465

De er lidt dyre, men de er altså virkelig gode

Anmeld

15. september 2011

Rosa

Caroline86 skriver:

vi har købt nogle magnetlåse til skabene! De er SUPER...

Den klistres på (smart!!!) og så er der ikke noget synligt udvendigt på skabet (også smaaart)...

Her er bare et sted de kan købes: http://www.babysam.dk/magnetlas-5705548827465

De er lidt dyre, men de er altså virkelig gode

Ahh - DET er smart!!! 

Anmeld

15. september 2011

Klumpe-dumpe

Rosa skriver:

Ahh - DET er smart!!! 

Rosa-søde-mor, jeg har disse (IKEA) og jeg har altså ikke skruet dem i, der kraftigt tape på dem, og wupti de sad der.

Malucca ynder at tage fat i den og hænge i armene, så fødder slipper gulvet, og det holder de fint til....

Anmeld

15. september 2011

Klumpe-dumpe

Rosa skriver:

Ahh - DET er smart!!! 

ej forstår altså ikke hvorfor der altid kun kommer et ½ billede når jeg lægger det ind her på baby :(

Men det lægger også nu på min face, så der kan du se den ordenligt :D

Anmeld

15. september 2011

Rosa

Rose <3 skriver:

ej forstår altså ikke hvorfor der altid kun kommer et ½ billede når jeg lægger det ind her på baby :(

Men det lægger også nu på min face, så der kan du se den ordenligt :D

Yes  Tak!

Anmeld

15. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Rosa skriver:

Yes  Tak!

Her er en liste med lidt forskelligt. De fleste uden skruer kan jeg se. 

Anmeld

8. oktober 2011

Sjl-msl-Mkl

Rosa skriver:

For eksempel  Tak for tippet!!!

Der fås ikke noget så vidt jeg ved, til skuffer, skabe osv som ikke skal skrues på. Jeg ville nok vælge at jeg hellere ville købe 2 dørgitre, så han ikke kan komme i køkken og badeværelse uden opsyn.

Men de gummidimser der snakkes om, kan man købe i Ikea, til billige penge. Jeg ville i hvert fald tage der ind og kigge, man kan få meget inspiration og de har mere end babysam, SYNES JEG.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.