Anbefal børnesikringsudstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.899 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Rosa

Hej piger -  jeg fisker lige efter et par gode råd om at børnesikre sit hjem.

Nu skal jeg jo snart flytte for mig selv med den lille og i den forbindelse tænker jeg på at starte ud med at børnesikre hele lejligheden fra øverst til nederst. 

Særligt tænker jeg på skuffer og skabslåger i køkken og badeværelse og dørsprækker. Hvad kan I anbefale og hvor har I købt det???

Jreg ville naurligvis elske at høre at der fandtes noget som ikke skal skrues i, men kan monteres "bare sådan"... Er det ren utopi at tro at det findes?

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

morethanperfect

Rosa skriver:

Hej piger -  jeg fisker lige efter et par gode råd om at børnesikre sit hjem.

Nu skal jeg jo snart flytte for mig selv med den lille og i den forbindelse tænker jeg på at starte ud med at børnesikre hele lejligheden fra øverst til nederst. 

Særligt tænker jeg på skuffer og skabslåger i køkken og badeværelse og dørsprækker. Hvad kan I anbefale og hvor har I købt det???

Jreg ville naurligvis elske at høre at der fandtes noget som ikke skal skrues i, men kan monteres "bare sådan"... Er det ren utopi at tro at det findes?

Kh

Rosa

Man kan købe en hel masse af det i IKEA .. Det skulle vidst være okay tror jeg

Anmeld

13. september 2011

Rosa

morethanperfect skriver:

Man kan købe en hel masse af det i IKEA .. Det skulle vidst være okay tror jeg

Yes - så langt er jeg med, det er bare det at det skal vidst altsammen skrues i - det er maaaange skruer hvis alle køkkenskabe og skuffer skal ordnes 

Anmeld

13. september 2011

Mor til L&S

Jeg tænker:

Er det nødvendigt med børnesikring på skuffer og låger når han er så gammel??

Vi havde sikring på et par skuffer i køkkenet (har det stadig på en skuffe med "farlige" ting i) men ellers er resten pillet af. Liva er så stor nu at hun ved at hun ikke må gå i skabe og skuffer og får et nej hvis den smutter

Anmeld

13. september 2011

morethanperfect

Rosa skriver:

Yes - så langt er jeg med, det er bare det at det skal vidst altsammen skrues i - det er maaaange skruer hvis alle køkkenskabe og skuffer skal ordnes 

Heheh .. Okay Tror man kan få nogle der bare skal klipses på , men vil ikke gøre mig klog på det

Men vi har ikke nogle på vores .. Oscar eeelsker at rode i skufferne ..

Anmeld

14. september 2011

Rosa

Mor til Liva skriver:

Jeg tænker:

Er det nødvendigt med børnesikring på skuffer og låger når han er så gammel??

Vi havde sikring på et par skuffer i køkkenet (har det stadig på en skuffe med "farlige" ting i) men ellers er resten pillet af. Liva er så stor nu at hun ved at hun ikke må gå i skabe og skuffer og får et nej hvis den smutter

Kort sagt: Ja, det er nødvendigt for min sjælefreds skyld!  Jeg bruger ca. 80% af tiden herhjemme på at aflede Jonte fra alt det han ikke må røre ved, og det med legeskuffen hjælper ikke en dyt. Det er det varme og skarpe og skrøbelige der er spændende, og når jeg pludselig bliver alenemor så vil jeg dælme hellere bruge energien på at have det sjovt med ham i køkkenet 

Anmeld

14. september 2011

Maria.

Jeg så i BAHNE i går at man kunne få sådan nogle smarte gummiting til døre, så de små ikke får fingrenei klemme! Der skulle ingen skruer til! Jg ved ikk om det er sådan nogle du søger?

Anmeld

14. september 2011

Rosa

Maria. skriver:

Jeg så i BAHNE i går at man kunne få sådan nogle smarte gummiting til døre, så de små ikke får fingrenei klemme! Der skulle ingen skruer til! Jg ved ikk om det er sådan nogle du søger?

For eksempel  Tak for tippet!!!

Anmeld

14. september 2011

Prinsessens'Mor<3

falck? de har en børnesikrings pakke, den har vi, har ikke lige kigget den ordentlig igennem endnu men mener ikke det er med skruer?? skal jeg tjekke for dig?

Anmeld

14. september 2011

Rosa

MaleneS2011baby<3 skriver:

falck? de har en børnesikrings pakke, den har vi, har ikke lige kigget den ordentlig igennem endnu men mener ikke det er med skruer?? skal jeg tjekke for dig?

Jatak, det må du meget gerne!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.