Skud år og at fri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

twinny

Jeg synes det er sejt, hvis du gør det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Dot D

SjeBets skriver:

Ej sagde han nej =?? var det fordi han selv ville fri sådan en bøf hehe

Nej, han ville bare ikke giftes..... Hans forældre er ikke gift, og mine var gift med hinanden tre gange, så det mente han, galt for os også

Han kunne godt se det til sidst, to børn, hus og biler, så var vi jo "nødt" til at blive gift

Anmeld

15. september 2011

SjeBets

Dot D skriver:

Nej, han ville bare ikke giftes..... Hans forældre er ikke gift, og mine var gift med hinanden tre gange, så det mente han, galt for os også

Han kunne godt se det til sidst, to børn, hus og biler, så var vi jo "nødt" til at blive gift

nååååårh ja ok ... men han gav sig ...  

Anmeld

15. september 2011

Isabella_mor

jeg har prøvet bare sådan for sjov bare sagt, skat. vil d gifte dig med mig, og jeg har fået nej hver gang.. 

Anmeld

15. september 2011

Dot D

SjeBets skriver:

nååååårh ja ok ... men han gav sig ...  

Jeps.... Og det gjorde slet ikke ondt

Anmeld

15. september 2011

SjeBets

isabellamor skriver:

jeg har prøvet bare sådan for sjov bare sagt, skat. vil d gifte dig med mig, og jeg har fået nej hver gang.. 

Det er nemlig det jeg er bange for, han spørger ofte mig ( i sjov ( går jeg ud fra )) og jeg siger altid Nej fandme nej om jeg vil giftes med dig. Men igen i sjovt, men jeg har også altid været antiægteskab, men nu kom jeg til at tænke over det, manden er så romantisk ikke udøver, men han elsker når jeg gør noget så føler han sig så speciel ... ( hehe ja han er lidt en tøs nogle gange)  men jeg er jo bange for hvis jeg spørger og mener det at han så enten siger nej eller tror det er for sjovt jeg spørger ... OOorrrkk også dumme tanker 

Anmeld

15. september 2011

Maalene

Eej, du er for sej, hvis du gør det - synes kun det er fedt, at kvinden kan tage initiativ til det, og ikke bare "forvente", at manden gør det...

Tror ikke jeg selv ville turde, men min kæreste har også sagt udtrykkeligt, at det skal være manden der frier, så selvom han ikke kan nosse sig sammen til det, så satser jeg på, at det kommer en dag, når han har sagt sådan

Held og lykke med det hele

Anmeld

16. september 2011

SjeBets

Maalene skriver:

Eej, du er for sej, hvis du gør det - synes kun det er fedt, at kvinden kan tage initiativ til det, og ikke bare "forvente", at manden gør det...

Tror ikke jeg selv ville turde, men min kæreste har også sagt udtrykkeligt, at det skal være manden der frier, så selvom han ikke kan nosse sig sammen til det, så satser jeg på, at det kommer en dag, når han har sagt sådan

Held og lykke med det hele

taaark håber jeg tør .... men ja puha ... det er da lidt nervepirrende 

Anmeld

16. september 2011

Femøre

Det kunne da være så fedt hvis du gjorde det, det kræver nosser. Så en lille gimmick sidste skudår, hvor en kvinde gjorde det over højtalerne i et supermarked, vist nok hvor han arbejdede. Han sagde så ja..

Personligt er jeg for romantisk anlagt. Jeg ville fries til, hvilket jeg også blev..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.