Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er jo skudår næste år, og så "må" kvinderne fri til deres mænd på skuddag, 24 februar. Jeg overvejer at gøre det, men ved sq ikke helt, vi er ikke bundne af den traditionelle mand/kvinde rolle herhjemme, så tror ikke manden vil have noget i mod hvis jeg gjorde det. Men alligevel er det da lidt stort ... og jeg er ikke sikkler på at jeg helt "tør " alligevel
Må vi hører om jeres frierier, har du friet til din mand og hvordan tog han det ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det var dælmende ikke mange der havde gjort i det eller synes om ideen ...
SjeBets skriver: Det er jo skudår næste år, og så "må" kvinderne fri til deres mænd på skuddag, 24 februar. Jeg overvejer at gøre det, men ved sq ikke helt, vi er ikke bundne af den traditionelle mand/kvinde rolle herhjemme, så tror ikke manden vil have noget i mod hvis jeg gjorde det. Men alligevel er det da lidt stort ... og jeg er ikke sikkler på at jeg helt "tør " alligevel Må vi hører om jeres frierier, har du friet til din mand og hvordan tog han det ?
Næææ det har jeg aldrig overvejet. Men hvis han skulle sige nej, så skylder han dig 12 par silkehandsker eller 12 par sillkestrømpe. Og de er nok dyre nok at få fat i idagens Danmark
Synes da ideen er meget god, dog vil jeg aldrig fri Min kæreste og jeg har en klar aftale om at vi aldrig skal giftes. Forlovet bliver vi måske engang med tiden, men ej giftemål.
Af den grund at han er pensionist pga en ulykke, og hvis jeg bliver arbejdsløs... bum bum... Ja det giver vel sig selv
Janni. skriver: Synes da ideen er meget god, dog vil jeg aldrig fri Min kæreste og jeg har en klar aftale om at vi aldrig skal giftes. Forlovet bliver vi måske engang med tiden, men ej giftemål. Af den grund at han er pensionist pga en ulykke, og hvis jeg bliver arbejdsløs... bum bum... Ja det giver vel sig selv
ja det ændre jo lidt på mulighederne. Her er manden selvsstændig og jeg er på kontrakt de næste 2 år, så vil kunne tjene de timer ind jeg kan til dagpenge hvis vi ender der ude ... men det håber jeg da ikke
Men ved sq ikke det er da stort og jeg har altid været anti ægteskab
min kæreste har friet til mig så det er afgjordt, men vi er blevet enige om og vente til vi begge er i arbejde, og så er der lige kommet et par børn ind siden da også hehe, så vi håber på snart og kan få job og gælden væk og så bliver der opsparing til bryllup, vi ønsker begge et kirke bryllup og det store skrud...
Jeg har gjort det TRE gange, og fået nej hver gang
Den ene gang gjorde jeg rigtigt meget ud af det. Lavede tre-retters middag, havde købt roser, og lå på knæ på terrassen ude i mørket, med en stor plade jeg havde lavet. Havde malet den sølvfarvet og sat en hjertelyskæde på formet som et hjerte, og indeni havde jeg skrevet mit "frieri" og det jeg nu ville fortælle ham Det virkede så ikke, desværre. Men nu er vi blevet gift LANGT om længe, har haft tre års bryllupsdag i juli, og været sammen i 15 år
Vil lige sige: " Han skylder stadigt strømper eller handsker"
Håber det går dig bedre end mig, hi hi
Dot D skriver: Jeg har gjort det TRE gange, og fået nej hver gang Den ene gang gjorde jeg rigtigt meget ud af det. Lavede tre-retters middag, havde købt roser, og lå på knæ på terrassen ude i mørket, med en stor plade jeg havde lavet. Havde malet den sølvfarvet og sat en hjertelyskæde på formet som et hjerte, og indeni havde jeg skrevet mit "frieri" og det jeg nu ville fortælle ham Det virkede så ikke, desværre. Men nu er vi blevet gift LANGT om længe, har haft tre års bryllupsdag i juli, og været sammen i 15 år Vil lige sige: " Han skylder stadigt strømper eller handsker" Håber det går dig bedre end mig, hi hi
Ej sagde han nej =?? var det fordi han selv ville fri sådan en bøf hehe
SjeBets skriver: ja det ændre jo lidt på mulighederne. Her er manden selvsstændig og jeg er på kontrakt de næste 2 år, så vil kunne tjene de timer ind jeg kan til dagpenge hvis vi ender der ude ... men det håber jeg da ikke Men ved sq ikke det er da stort og jeg har altid været anti ægteskab
Ægteskab er en stor ting, og det burde det også være
Nu er der et stykke tid til du evt skal fri, så kan du jo få sat tingene i perspektiv Håber du finder ud af det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128