Det der med sex...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Anonym trådstarter

Kære alle, der gider læse med

Jeg står i den situation, at jeg er VILDT skruk - sikkert et særdeles kontroversielt statement herinde, kan jeg tænke mig

Jeg har gennemgået en SA for nogle måneder siden, og nu føler jeg, at min krop er "klar" igen. Har en eller anden fornemmelse af, at det er i denne cyklus, det skal ske - ønsketænkning .

Min kæreste og jeg har sex temmelig ofte (læs: hver dag )

Hele dagen i går (dag 14 i min cyklus) havde jeg enormt meget murren  i underlivet som milde mens.smerter, hvilket jo passer meget godt med ægløsning. Vi havde sex i går morges, men jeg gik på toilettet ret hurtigt efter, og er derfor bange for, at jeg ikke fik så meget ud af det - altså i forplantningsøjemed selvfølgelig

Jeg var derfor meget oppsat på at skulle have sex i går aftes igen, men min kæreste var vildt træt og havde ikke lyst. Det var det samme her til morgen, så nu sidder jeg her og er vildt nervøs for, at der ikke vil være nogen velkomstkomité til at tage imod det lille fine æg, der antageligt er på vej igennem mit system

Jeg vil ikke presse min kæreste for meget og vil slet ikke bruge argumentet; "Jeg er frugtbar nu skat" af den simple grund, at vi har lovet os selv at tage den med ro efter SA, og at det ikke skal komme til at fylde det hele. Jeg er selvfølgelig obs på det, men det er jo også min krop, og jeg kan jo mærke alting hele tiden, men jeg vil altså ikke være sådan en omvandrende rugemaskine, der ikke fokuserer på andet - i hvert fald ikke udadtil

Hvad siger I piger; hvordan ville I tackle situationen, og tror I, der er en chance for, at sexen i går morges har båret frugt?

Jeg vil selvfølgelig prøve at forføre min kæreste i aften igen og håbe, at det kan gøre udslaget, men ihh hvor er det altså irriterende, at det lige skal være nu, han ikke har lyst

Mange til jer alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

B&J

Den i morges kan sagten være mere ind nok, og pas på ikke at prasse din kæreste for meget for måske bakker han ud lige pludselig... lut også på hvad han vil og ikke vil

håber snart der er 2 røde streger til jer

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar

Ja, jeg ved godt, at jeg ikke skal presse for meget. Og det prøver jeg også at lade være med. Synes bare, det ville være SÅ ærgerligt at misse ægløsningen i den her måned. Indtil nu har vi bare haft sex, som vi havde lyst til, og ikke fokuseret på at der skulle komme noget ud af det. Men min kæreste vil gerne, at jeg bliver gravid, og det er jo kun mig, der kan mærke, hvornår det er bedst, så synes det er vildt træls, at det lige er nu, han ikke har lyst

Jeg er sikker på, at hvis jeg fortalte ham, at jeg tror, jeg har ægløsning, så ville han spinge på, men jeg har bare ikke lyst til, at det skal være på den måde - så bliver det så mekanisk og træls.

Meen mon ikke han har lyst i aften, og så håber jeg bare, vi er helgarderet med den omgang i går morges også 

Har det bare så underligt med pludselig at have så meget bevidsthed omkring sex. Det har jo altid bare været naturligt og lystbetinget.

Anmeld

13. september 2011

VIPpigen

Gør det naturligt. Vi prøvede ikke som sådan. Jeg smed pillerne til nytår 09/10 og marts 10 var testen positiv, men blødte samme aften. April 10 var jeg 5 dage over tid, testede og var positiv.

Vi havde ikke sex hver dag, og var slet ikke obs på æggeløsning eller noget fordi jeg ikke kendte min cyklus.

Forfør ham, så du også selv bliver forført, ellers er det at det kommer til at føles som en pligt. OG HUSK at de små spir han skyder med kan leve i op til 5 dage og vente på din ÆL

Held og lykke med forførelsen

Anmeld

13. september 2011

WantingBaby2012

Jeg var hos en gynækolog for 14 dage siden og hun sagde at det er optimalt at have sex hver 2.-3. dag - netop fordi sædcellerne kan overleve i dig i flere døgn... Faktisk kan sex hver dag være med til at forringe sædkvaliteten.. Så måske I bare skulle nyde hinanden og så ikke gå så meget op i, at i ikke lige får hygget hver dag! :-) Er selv i fuldstændig samme situation som dig, gid jeg snart bliver gravid og hellere igår end imorgen.. :-) men nu har vi også snart prøvet i 1 år, så utålmodigheden har meldt sig ;-) Held og lykke med det hele - jeg krydser fingre!

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Gør det naturligt. Vi prøvede ikke som sådan. Jeg smed pillerne til nytår 09/10 og marts 10 var testen positiv, men blødte samme aften. April 10 var jeg 5 dage over tid, testede og var positiv.

Vi havde ikke sex hver dag, og var slet ikke obs på æggeløsning eller noget fordi jeg ikke kendte min cyklus.

Forfør ham, så du også selv bliver forført, ellers er det at det kommer til at føles som en pligt. OG HUSK at de små spir han skyder med kan leve i op til 5 dage og vente på din ÆL

Held og lykke med forførelsen

Ihh, hvor lyder det dog dejlig uproblematisk Sådan var det også her, indtil jeg blev gravid første gang, men mistede jo desværre i en tidlig SA

Siden da har det bare fyldt helt enormt meget i mit hoved. Jeg var så glad for, at det gik så hurtigt og tilsyneladende var så ligetil, så nu håber jeg bare at blive gravid igen hurtigst muligt.

Det skal dog siges, at jeg ikke lader det fylde så meget eksplicit herhjemme. Er nemlig selv bange for, at min kæreste bliver træt af skrukheden og bakker ud. Så bare rolig; det værste går ud over jer herinde.

Det er bare utroligt, hvor meget sådan noget kan fylde i ens hoved lige pludselig

Men tak for svar - og er virkelig glad på dine vegne over, at du fik en spire i maven

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Jeg var hos en gynækolog for 14 dage siden og hun sagde at det er optimalt at have sex hver 2.-3. dag - netop fordi sædcellerne kan overleve i dig i flere døgn... Faktisk kan sex hver dag være med til at forringe sædkvaliteten.. Så måske I bare skulle nyde hinanden og så ikke gå så meget op i, at i ikke lige får hygget hver dag! :-) Er selv i fuldstændig samme situation som dig, gid jeg snart bliver gravid og hellere igår end imorgen.. :-) men nu har vi også snart prøvet i 1 år, så utålmodigheden har meldt sig ;-) Held og lykke med det hele - jeg krydser fingre!

Pyhh ja, et år er da temmelig lang tid. Jeg sender dig de kærligste tanker og al den baby-karma, der findes og håber, I snart står med to streger

Jeg har også hørt det der med sex her anden dag, og også at sædkvaliteten kan blive forringet ved sex hver dag. Det er bare fordi, jeg den anden morgen så hurtigt var på toiletet, og så senere fandt ud af, at jeg nok havde ægløsning. Jeg er ærlig talt bange for at have smidt det ud - undskyld udtrykket

Men nu må vi se. Jeg kan også mærke, at jeg er ved at være lidt træt af, at det fylder SÅ meget i mit hoved, så vil prøve at lægge det lidt fra mig og se, hvad tiden bringer.

Tusind tak for svar og rigtig mange til dig fra mig

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Pyhh ja, et år er da temmelig lang tid. Jeg sender dig de kærligste tanker og al den baby-karma, der findes og håber, I snart står med to streger

Jeg har også hørt det der med sex her anden dag, og også at sædkvaliteten kan blive forringet ved sex hver dag. Det er bare fordi, jeg den anden morgen så hurtigt var på toiletet, og så senere fandt ud af, at jeg nok havde ægløsning. Jeg er ærlig talt bange for at have smidt det ud - undskyld udtrykket

Men nu må vi se. Jeg kan også mærke, at jeg er ved at være lidt træt af, at det fylder SÅ meget i mit hoved, så vil prøve at lægge det lidt fra mig og se, hvad tiden bringer.

Tusind tak for svar og rigtig mange til dig fra mig

Anmeld

14. september 2011

Gaia

Bare rolig det bliver skudt så laaangt op at der nok. Dvs at selvom du så gik på wc sekundtet efter, ja så vil der stadig være massere af svømmere i dig. De er jo med det samme oppe i livmoderen og på vej op til æglederen for at finde ægfet. Så du kan tage det helt roligt. Hvis du ik bliver gravid er det altså ikke pga dit toilet besøg..jeg skal altid tis efter sex og jeg er da blevet gravid bare for at komme med et eksempel. Derudover skriver di at I har sex hver dag.. så med sædcellers levetid ca 5 dage, ja så er der nok trængsel deroppe efterhåneden desuden behøver du ik blive gravid af den sæd dufik op påæl dagen...du har jo allerede svømmere på vagt så måske en af dem klare ærterne krydser fingre for at den snar er der og at de små svømmere gør deres arbejde. Pøj pøj det skal nok komme, det jeg sikker på.

Anmeld

14. september 2011

Mor1012

Anonym skriver:

Kære alle, der gider læse med

Jeg står i den situation, at jeg er VILDT skruk - sikkert et særdeles kontroversielt statement herinde, kan jeg tænke mig

Jeg har gennemgået en SA for nogle måneder siden, og nu føler jeg, at min krop er "klar" igen. Har en eller anden fornemmelse af, at det er i denne cyklus, det skal ske - ønsketænkning .

Min kæreste og jeg har sex temmelig ofte (læs: hver dag )

Hele dagen i går (dag 14 i min cyklus) havde jeg enormt meget murren  i underlivet som milde mens.smerter, hvilket jo passer meget godt med ægløsning. Vi havde sex i går morges, men jeg gik på toilettet ret hurtigt efter, og er derfor bange for, at jeg ikke fik så meget ud af det - altså i forplantningsøjemed selvfølgelig

Jeg var derfor meget oppsat på at skulle have sex i går aftes igen, men min kæreste var vildt træt og havde ikke lyst. Det var det samme her til morgen, så nu sidder jeg her og er vildt nervøs for, at der ikke vil være nogen velkomstkomité til at tage imod det lille fine æg, der antageligt er på vej igennem mit system

Jeg vil ikke presse min kæreste for meget og vil slet ikke bruge argumentet; "Jeg er frugtbar nu skat" af den simple grund, at vi har lovet os selv at tage den med ro efter SA, og at det ikke skal komme til at fylde det hele. Jeg er selvfølgelig obs på det, men det er jo også min krop, og jeg kan jo mærke alting hele tiden, men jeg vil altså ikke være sådan en omvandrende rugemaskine, der ikke fokuserer på andet - i hvert fald ikke udadtil

Hvad siger I piger; hvordan ville I tackle situationen, og tror I, der er en chance for, at sexen i går morges har båret frugt?

Jeg vil selvfølgelig prøve at forføre min kæreste i aften igen og håbe, at det kan gøre udslaget, men ihh hvor er det altså irriterende, at det lige skal være nu, han ikke har lyst

Mange til jer alle sammen

Hop i noget frækt undertøj så skal han nok få lysten min mand har heller ikk altid lyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.