Kære alle, der gider læse med
Jeg står i den situation, at jeg er VILDT skruk - sikkert et særdeles kontroversielt statement herinde, kan jeg tænke mig 
Jeg har gennemgået en SA for nogle måneder siden, og nu føler jeg, at min krop er "klar" igen. Har en eller anden fornemmelse af, at det er i denne cyklus, det skal ske - ønsketænkning
.
Min kæreste og jeg har sex temmelig ofte (læs: hver dag
)
Hele dagen i går (dag 14 i min cyklus) havde jeg enormt meget murren i underlivet som milde mens.smerter, hvilket jo passer meget godt med ægløsning. Vi havde sex i går morges, men jeg gik på toilettet ret hurtigt efter, og er derfor bange for, at jeg ikke fik så meget ud af det - altså i forplantningsøjemed selvfølgelig 
Jeg var derfor meget oppsat på at skulle have sex i går aftes igen, men min kæreste var vildt træt og havde ikke lyst. Det var det samme her til morgen, så nu sidder jeg her og er vildt nervøs for, at der ikke vil være nogen velkomstkomité til at tage imod det lille fine æg, der antageligt er på vej igennem mit system 
Jeg vil ikke presse min kæreste for meget og vil slet ikke bruge argumentet; "Jeg er frugtbar nu skat" af den simple grund, at vi har lovet os selv at tage den med ro efter SA, og at det ikke skal komme til at fylde det hele. Jeg er selvfølgelig obs på det, men det er jo også min krop, og jeg kan jo mærke alting hele tiden, men jeg vil altså ikke være sådan en omvandrende rugemaskine, der ikke fokuserer på andet - i hvert fald ikke udadtil 
Hvad siger I piger; hvordan ville I tackle situationen, og tror I, der er en chance for, at sexen i går morges har båret frugt?
Jeg vil selvfølgelig prøve at forføre min kæreste i aften igen og håbe, at det kan gøre udslaget, men ihh hvor er det altså irriterende, at det lige skal være nu, han ikke har lyst 
Mange
til jer alle sammen