Vi skal ha en søn :)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

chael

SiljasMoar skriver:

Har idag været til scanning og fået at vide vi venter os en søn så nu har vi snart en af hver. Er bare super glad. Nu skal jeg bare vænne mig til at sku kigge efter drengetøj i stedet for pige tøj ville bare lige prale god dag til alle!!!!

Det lyder fantastisk til lykke med ham

Kan fortælle at der er så meget fedt drengetøj derude

Jeg havde svært ved det i starten, for det var så nemt at finde en lækker lille kjole eller andet fint til min datter. Men nu der køber jeg lige så meget til sønnen

De er så kære at klæde på de små knægte, især med en super sej stil

*Camilla 38+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

henh01

stort tillykke

Anmeld

14. september 2011

Magic1980

SiljasMoar skriver:

Har idag været til scanning og fået at vide vi venter os en søn så nu har vi snart en af hver. Er bare super glad. Nu skal jeg bare vænne mig til at sku kigge efter drengetøj i stedet for pige tøj ville bare lige prale god dag til alle!!!!

Ihhh tillykke.

Har selv været til kønsscanning idag og vi skal have en lille pige. Jeg havde det på fornemmelsen 

Anmeld

14. september 2011

Silja&Noam

chael skriver:

Det lyder fantastisk til lykke med ham

Kan fortælle at der er så meget fedt drengetøj derude

Jeg havde svært ved det i starten, for det var så nemt at finde en lækker lille kjole eller andet fint til min datter. Men nu der køber jeg lige så meget til sønnen

De er så kære at klæde på de små knægte, især med en super sej stil

*Camilla 38+0

Mange tak ja det jo det, jeg kan altid finde noget til min datter men jeg har allerede købt lidt lækkert, men det er svært lige pludselig at sku købe blåt og grønt men glæder mig til at indrette værelset med helt andre farver end pigefarver

Anmeld

14. september 2011

Silja&Noam

Magic1980 skriver:

Ihhh tillykke.

Har selv været til kønsscanning idag og vi skal have en lille pige. Jeg havde det på fornemmelsen 

Taak ihh tillykke til dig os, hvor spændende

Anmeld

14. september 2011

Silja&Noam

henh01 skriver:

stort tillykke

Tak

Anmeld

18. september 2011

jeanett 26

MorDk skriver:

Dejligt med drenge... men tror din Josephina ville have blevet glad for en søster ♥ Spændende bliver det ... 4 børn! Bum!

Ja det tror jeg du har ret i men hun skal nok klare sig alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.