Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hjertelig tillykke
vi har faktisk også lige været til skanning i dag og vi venter også en dreng...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke her fra.. Hvor bliver det skønt med en af hver
Jeg venter også en lille dreng til januar
Nille-pigen skriver: Hjertelig tillykke vi har faktisk også lige været til skanning i dag og vi venter også en dreng...
Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver: Stort tillykke her fra.. Hvor bliver det skønt med en af hver Jeg venter også en lille dreng til januar
SiljasMoar skriver: Har idag været til scanning og fået at vide vi venter os en søn så nu har vi snart en af hver. Er bare super glad. Nu skal jeg bare vænne mig til at sku kigge efter drengetøj i stedet for pige tøj ville bare lige prale god dag til alle!!!!
Har idag været til scanning og fået at vide vi venter os en søn så nu har vi snart en af hver. Er bare super glad. Nu skal jeg bare vænne mig til at sku kigge efter drengetøj i stedet for pige tøj ville bare lige prale god dag til alle!!!!
Hvor dejligt. Tillykke!
Tillykke med det ! Håber også jeg får en søn næste gang, så har jeg også en af hver..
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hvor dejligt. Tillykke!
Dk_lady skriver: Tillykke med det ! Håber også jeg får en søn næste gang, så har jeg også en af hver..
SiljasMoar skriver: Taak ihh hvor dejligt!! Stort tillykke
Taak ihh hvor dejligt!! Stort tillykke
Selv tak
nååårh :') - STORT tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128