At pudse sin næse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2009

Loggidut

øhhhh her er sket noget underligt som jeg hellere må snakke med DP om i morgen...Tiffanie pudser næse, i ved sådan rigtig med blæselyd, ud gennem næsen!

det kan de sgu da ikke endnu...kan de?

her lige før, omede den lille prut rundt med en vådserviet, og pudsede og pudsede og tørte sin næse, så nu er den helt rød, og jeg har proppet zinksalve på den...bare for en god ordens skyld!

men...det må da unægtelig være noget DP har lært hende, for jeg har altid bare tørt næsen...aldrig bedt hende puste ud gennem den...

kan jeres unger det her...? det kom helt og aldeles bag på mig, for jeg troede da de var meget ældre før de kunne sådan et stunt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Anja

Elias kan godt pudse næse. Han puster ud gennem næsen, når vi beder ham om det så han får snottet ud. Tror han har gjort det i et par mdr nu ....

Anmeld

19. januar 2009

Helle30

Ihh Loggi, du har skrevet det indlæg, jeg ville have skrevet forleden - looool.
En aften i sidste uge var jeg ved at falde ned fra toilettet, da Sofie lavede nogenlunde samme nummer. Hun kom hen til mig, og jeg troede jo, hun skulle til at hive hele toiletrullen ud, så jeg var allerede klar med et klart og præcist: NEJ! Men i stedet hiver hun ligeså fint to blade af - folder dem - og giver sig til at pudse næse - med blæselyd og det hele. Derpå folder hun endnu engang - pudser og tørrer efter - krøller papiret helt sammen og giver det til mig. Toppen var så, at hun bare drejede rundt på hælen og forlod badeværelset med et "Haj-haaajjj". Så sad jeg dér og måbede.
Jeg spurgte self. dp'en straks næste morgen, men det er ikke noget, de lærer som sådan. Dog pudser dp'en selv næse ret meget, og der er også et par ældre børn, der kan selv - så det må hun have kopieret.
Jeg har jo så, for sjov, stukket hende et stk. papir nogle gange siden, og når jeg beder hende pudse næse, så gør hun det. De kommer altså med nogle overraskelser en gang imellem. Dagen efter næsepudsningsdebuten kom hun forresten og stak højre hånd frem og sagde: Gogeee (goddag). Så var jeg helt paf igen.

- Helle, der synes det er så fedt, når de pludselig kan noget nyt

Anmeld

19. januar 2009

Loggidut

Anja skriver:

Elias kan godt pudse næse. Han puster ud gennem næsen, når vi beder ham om det så han får snottet ud. Tror han har gjort det i et par mdr nu ....

shit...så er det nok bare mig der er langsom...jeg anede ikke de besad den evne i den her alder...

Anmeld

19. januar 2009

Louise mortil4

fuck, så var det rigtigt nok at Liv havde gang i det samme her den anden dag også, troede egentlig bare det var fordi hun havde fundet ud af at det var sjovt at puste luft ud af næsen når jeg kom for tæt på med papiret, Hvor bliver de bare store lige pludseligt de dejlige unger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.