For syv sytten da! o.O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Sof

Sådan havde jeg det med den sidste graviditet. Og da jeg var gået over tid kom de ømme brystvorter, men det var også de eneste gener jeg havde og har i denne graviditet, indtil videre i hvert fald, er begyndt at få lidt med ryggen, men ikke så tit 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

MSM

Anonym skriver:

Kan det virkelig passe at jeg allerede mærker symptomer - ikke i form af kvalme, ømme bryser eller øget tissetrang, men simpelthen en strejken i begge mine sider nede omkring hofterne 

Det mærkes lidt som vokseværk faktisk 

Har først testdag den 19, altså om 5-6 dage. 

Er det muligt?

I foregårs nappede det vildt og voldsomt i underlivet i 5-10 min og havde lidt murren i underlivet efterfølgende. 

Hjælp søde piger 

Sådan havde jeg det også fået ca 14 dage siden og var egentlig ret sikker på at jeg var gravid da det virkelig trak og nev i underlivet.. Men alle tests var negative

for at den er der hos dig!!

Anmeld

14. september 2011

nielsen80

Anonym skriver:

Opper den lige igen!

Der har været en lang pause hvor det ikke har strukket i siderne, men nu her til aften er det begyndt igen.

Som nævnt tidligere nappede det rigtig meget den anden dag i 5-10 min og det murrede bagefter (muligvis ægget der satte sig fast?).
Er det simpelthen fordi at der er ved at bliver gjort klar til en graviditet?

Er det normalt at det der strejken kommer og går?

Krydser hvad jeg kan for at du er gravid, og det er ægget du kan mærke( Går udfra du ønsker graviditet). Men er desværre også nødt til at sige, at jeg til tider har haft lign symtomer og har ikke været gravid endnu. Tror når man ønsker sig noget så meget, kan man være meget obs på sin krop, og så ligger man mærke til ting, som måske altid har kunnet forkomme - uden det nødvendigvis har noget med graviditet at gøre.

Men igen, håber selvfølgelig for dig at den er der.

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Sådan havde jeg det med den sidste graviditet. Og da jeg var gået over tid kom de ømme brystvorter, men det var også de eneste gener jeg havde og har i denne graviditet, indtil videre i hvert fald, er begyndt at få lidt med ryggen, men ikke så tit 

Okay tak for svar

Jeg synes nemlig det er lidt svært at finde ud, for sidste gang jeg blev gravid, var det et uheld og der lagde jeg ikke lige mærke til de her ting

Jeg har lidt susen i mine brystvorter idag - men ved ikke lige om det kan være noget?

Anmeld

14. september 2011

Kageelsker

Anonym skriver:

Kan det virkelig passe at jeg allerede mærker symptomer - ikke i form af kvalme, ømme bryser eller øget tissetrang, men simpelthen en strejken i begge mine sider nede omkring hofterne 

Det mærkes lidt som vokseværk faktisk 

Har først testdag den 19, altså om 5-6 dage. 

Er det muligt?

I foregårs nappede det vildt og voldsomt i underlivet i 5-10 min og havde lidt murren i underlivet efterfølgende. 

Hjælp søde piger 

Jeg havde lidt samme symptomer som dig, dog havde jeg også ømme bryster og den der helt mærkelige følelse indeni som gjorde at jeg inderst inde godt vidste jeg var gravid  (Det bekræftede en test så en uges tid senere)

Så det kan godt være at der er gevinst, men som flere andre skriver, så kan psyken så udenmærket spille en et pus.

for at du får dine 2 streger

Anmeld

14. september 2011

Sof

Okay tak for svar

Jeg synes nemlig det er lidt svært at finde ud, for sidste gang jeg blev gravid, var det et uheld og der lagde jeg ikke lige mærke til de her ting

Jeg har lidt susen i mine brystvorter idag - men ved ikke lige om det kan være noget?

Nu har jeg været gravid 3 gange og den sidste endte med en MA og den eneste graviditet der er planlagt, det er den jeg er i gang med nu, så jeg kender godt det med at være i tvivl om det er hjernen der spiller en et puds  

Anmeld

14. september 2011

Sof

Kageelsker skriver:

Jeg havde lidt samme symptomer som dig, dog havde jeg også ømme bryster og den der helt mærkelige følelse indeni som gjorde at jeg inderst inde godt vidste jeg var gravid  (Det bekræftede en test så en uges tid senere)

Så det kan godt være at der er gevinst, men som flere andre skriver, så kan psyken så udenmærket spille en et pus.

Den følelse havde jeg også, allerede fra da ægget har haft sat sig fast 

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Nu har jeg været gravid 3 gange og den sidste endte med en MA og den eneste graviditet der er planlagt, det er den jeg er i gang med nu, så jeg kender godt det med at være i tvivl om det er hjernen der spiller en et puds  

Vi har hele tiden sagt at vi ikke snakker om det herhjemme. Simpelthen fordi at vi ikke vil af kroppen skal spille mig et puds. 

Og det er først nu jeg begynder at mærke de her ting og så bliver jeg jo lidt nygserrig

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

MSM skriver:

Sådan havde jeg det også fået ca 14 dage siden og var egentlig ret sikker på at jeg var gravid da det virkelig trak og nev i underlivet.. Men alle tests var negative

for at den er der hos dig!!

Øv det var da trist

Jeg håber at den er der nu her - men jeg bliver ikke skuffet. Det er kun vores første forsøg og det er også naturligt at det kan tage længere tid

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Kageelsker skriver:

Jeg har sådan lidt sus i mine brystvorter idag, men det kan vel også være andre ting

Bliver ikke skuffet hvis den ikke er der, for det er kun vores første forsøg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.