synes det er hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Anonym trådstarter

og trænger nok til lidt moralsk opbakning..

Min søde datter på snart 7 mdr sover jo i vores seng, det har som sådan ikke været et problem og er det heller ikke altid nu. Men som i nat, hvor hun fra hun blev lagt kl 20 og frem til 23 hvor jeg gik i seng, var vågen 3 gange for at få patten- ja undskyld sproget- Og frem til kl 00. lå hun nærmest suget fast på mig fik jeg altså nok! 

Hun vil ikke bruge sut, og bliver skrup hys hvis jeg giver hende den. Jeg har meget svært ved at få hende til at sove andre steder end hos mig med patværket i munden, og jeg er efterhånden SÅ træt af det. Især som nu hvor min store pige er syg og også er hjemme og vil mig, hvad er fuldt forståeligt. 

MEN, 4! stive timer i nat piger! Og hun skreg og skreg, jeg prøvede at trøste, gå med hende, ignorere hende og synge for hende! Det gør det ikke bedre at manden ikke er til nogen hjælp-  " skal det være nu"? er hans ? i nat, jeg var ved at eksplodere! Hun har også sin seng stående som hun har brugt, men ikke meget, og den lagde jeg hende også i, men det gjorde intet bedre Det endte med at manden og min  store pige som er syg, gik på sofaen og jeg så havde lillen liggende i sengen, men væk fra patten, så jeg lige kunne have hånden hos hende. Der gik jo så noget tid før hun faldt til ro, jow da tvet blev tændt lå hun og kiggede på lyset Da jeg slukkede brokkede hun igen.. Nårh men kl 4.30 ca sov vi.. Det er da ikke normalt at være SÅ ked og stædig...

Men her til formiddag skulle jeg så prøve igen... Samme cirkus, og 2,5 time senere sover lillen.. OG mit hjerte bløder.. MEN jeg bliver også nød  til at have tid med min store pige- som snart bliver tre, så stor og stor-Hun behøver mig også.. Da lillen endelig sov kunne jeg være til stede og storepigen NØD opmærksomheden.. 

Det er rodet det her, men håberi forstår.. Min mand er en GOD far som virkelig er god til storepigen, men lillen hænger SÅ meget på mig pga mad osv.. 

Jeg er bare ked af at hun skal være så ked så længe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Sitrani

Anonym skriver:

og trænger nok til lidt moralsk opbakning..

Min søde datter på snart 7 mdr sover jo i vores seng, det har som sådan ikke været et problem og er det heller ikke altid nu. Men som i nat, hvor hun fra hun blev lagt kl 20 og frem til 23 hvor jeg gik i seng, var vågen 3 gange for at få patten- ja undskyld sproget- Og frem til kl 00. lå hun nærmest suget fast på mig fik jeg altså nok! 

Hun vil ikke bruge sut, og bliver skrup hys hvis jeg giver hende den. Jeg har meget svært ved at få hende til at sove andre steder end hos mig med patværket i munden, og jeg er efterhånden SÅ træt af det. Især som nu hvor min store pige er syg og også er hjemme og vil mig, hvad er fuldt forståeligt. 

MEN, 4! stive timer i nat piger! Og hun skreg og skreg, jeg prøvede at trøste, gå med hende, ignorere hende og synge for hende! Det gør det ikke bedre at manden ikke er til nogen hjælp-  " skal det være nu"? er hans ? i nat, jeg var ved at eksplodere! Hun har også sin seng stående som hun har brugt, men ikke meget, og den lagde jeg hende også i, men det gjorde intet bedre Det endte med at manden og min  store pige som er syg, gik på sofaen og jeg så havde lillen liggende i sengen, men væk fra patten, så jeg lige kunne have hånden hos hende. Der gik jo så noget tid før hun faldt til ro, jow da tvet blev tændt lå hun og kiggede på lyset Da jeg slukkede brokkede hun igen.. Nårh men kl 4.30 ca sov vi.. Det er da ikke normalt at være SÅ ked og stædig...

Men her til formiddag skulle jeg så prøve igen... Samme cirkus, og 2,5 time senere sover lillen.. OG mit hjerte bløder.. MEN jeg bliver også nød  til at have tid med min store pige- som snart bliver tre, så stor og stor-Hun behøver mig også.. Da lillen endelig sov kunne jeg være til stede og storepigen NØD opmærksomheden.. 

Det er rodet det her, men håberi forstår.. Min mand er en GOD far som virkelig er god til storepigen, men lillen hænger SÅ meget på mig pga mad osv.. 

Jeg er bare ked af at hun skal være så ked så længe. 

Øv, hvor lyder det hårdt

Ved ikke rigtig hvad man kan give af råd, da vores lille pige aldrig sover i vores seng, netop fordi jeg ville undgå det hyr der...

Håber da I får noget mere søvn i nat!

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Øv, hvor lyder det hårdt

Ved ikke rigtig hvad man kan give af råd, da vores lille pige aldrig sover i vores seng, netop fordi jeg ville undgå det hyr der...

Håber da I får noget mere søvn i nat!

Jeg har intet problem med at hun ligger der, det gjorde vores store pige også til hun var klar til at komme i egen seng. Mit hjerte bløder simpelthen ved at hun skal græde fordi hun ikke kan ligge med brystet i munden..  Men det gør efterhånden så ondt, og jeg bliver vækket SÅ mange gange fordi hun ligger og møfler for at få babsen.. To sug og så sover hun.. Prøver man med sutten så er det vræl og hyl, og en meget vågen og ked pige

Anmeld

14. september 2011

raca

jeg kan ikke helt finde ud af hvad du vil..

vil du hun skal i egen seng.

vil du hun skal kunne falde i søvn uden bryst.

vil du hun stopper natamningen

hvad vil du? jeg er forviret.. meget enda.. så jeg forstår hvis din lille datter også er..

man kan nat afvende mens de ligger i ens seng.. bare sov med en stram bluse og giv ammetåen om aftenen i sofaen..

så kan man langsom trække tiden lidt.. men når barnet går i panik gråd og det eneste der virker er brystet så giver man det det..

men tilbyd vand først.. og ja det tager lang tid på den her måde, 3 uger..

alternativet kan være godnat og sov godt... det ville jeg ALDRIG gøre.. men hvis du er til det, fungere det fint for nogle at overhøre barnet behov i 1--2-3-6 min optil en time således at barnet lære at mor og far ikke er til rådighed mellem 20-6 om morgen.. forde der gider de afligevel ikke taget det op.. når barnet har lært det skal det nok sove...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.