Søger hjælp til at lave kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

annec

Gulbak skriver:

Hej

Grunden til de udeblivende svar er sikkert at det er ret svært at forklarer hvordan man lige laver en kage. Jeg vil anbefale jer at kigge på youtube eller måske tage en kursus i at overtrække en kage, da det er det grundlæggende for at kunne lave en flot kage.

Mvh. til redskaber så kan du ikke undvære en smoother eller en store kagerulle. Til overtrækket bruges fondant og til at lave blomster og sko skal der tilsættes tylose.

Der skal ligeledes bruges nogle bogstavsudstikkere samt 2 bageforme. Hvis I ikke har tænkt jer at lave ret mange kager, vil jeg ikke anbefale jer at kaste jer ud i det, da det er dyrt at anskaffe redskaberne til at lave en så flot kage. Det er ikke for at tage modet fra jer, men udover det er dyrt at investerer i de forskellige ting, så tager det også meget tid at lave kagen.

Jeg bor i Silkeborg og har lavet kager i et par år nu. Jeg vil gerne hjælpe jer, hvis I beslutter ikke at lave kagen selv. Jeg har en tråd Kagestudiet, der kan I se lidt af mine kager. Min mail er: gulbak@youmail.dk

Mvh. Dorthe 

Men mange tak for hjælpen. Dåbet er allerede på søndag, så det kan ikke nåes nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

annec

sandorff skriver:

det er ikke bare lige sådan at forklare det, men vil godt skrive det til dig. hvornår skal i holde dåb?

Hej Det er på søndag han skal døbes, så tror desværre at det er forsent nu. Men tak

Anmeld

19. oktober 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Gulbak skriver:

Hej

Grunden til de udeblivende svar er sikkert at det er ret svært at forklarer hvordan man lige laver en kage. Jeg vil anbefale jer at kigge på youtube eller måske tage en kursus i at overtrække en kage, da det er det grundlæggende for at kunne lave en flot kage.

Mvh. til redskaber så kan du ikke undvære en smoother eller en store kagerulle. Til overtrækket bruges fondant og til at lave blomster og sko skal der tilsættes tylose.

Der skal ligeledes bruges nogle bogstavsudstikkere samt 2 bageforme. Hvis I ikke har tænkt jer at lave ret mange kager, vil jeg ikke anbefale jer at kaste jer ud i det, da det er dyrt at anskaffe redskaberne til at lave en så flot kage. Det er ikke for at tage modet fra jer, men udover det er dyrt at investerer i de forskellige ting, så tager det også meget tid at lave kagen.

Jeg bor i Silkeborg og har lavet kager i et par år nu. Jeg vil gerne hjælpe jer, hvis I beslutter ikke at lave kagen selv. Jeg har en tråd Kagestudiet, der kan I se lidt af mine kager. Min mail er: gulbak@youmail.dk

Mvh. Dorthe 

Laver du ikke kage kurser?

Anmeld

19. oktober 2011

sandorff

annec skriver:

Hej Det er på søndag han skal døbes, så tror desværre at det er forsent nu. Men tak

ja okay! så ikke lige hvad dato du havde skrevet indlægget

Anmeld

20. oktober 2011

Gulbak

annec skriver:

Men mange tak for hjælpen. Dåbet er allerede på søndag, så det kan ikke nåes nu

Hvis du er interesseret, kan det sagtens nåes. Jeg har efterårsferie og skal alligevel forberede en bryllupskage til næste weekend. Mvh. Dorthe

Anmeld

20. oktober 2011

Gulbak

Laver du ikke kage kurser?

Jo, det vil jeg da gerne, men problemet er nok at samle nok interesserede dvs. mindst 10, der vil betale omkring 300 pr. person for et kursus.

Anmeld

20. oktober 2011

annec

Gulbak skriver:

Jo, det vil jeg da gerne, men problemet er nok at samle nok interesserede dvs. mindst 10, der vil betale omkring 300 pr. person for et kursus.

Tror da også at mig og min kæreste gerne vil

Anmeld

21. oktober 2011

Gulbak

annec skriver:

Tror da også at mig og min kæreste gerne vil

Har du set mit andet svar m.h.t. kage på søndag? Det kan sagtens nåes, men jeg skal vide det senest i aften. Hvis der er flere der melder sig på banen med ønske om kursus, kan det sagtens lade sig gøre.

Anmeld

21. oktober 2011

annec

Gulbak skriver:

Har du set mit andet svar m.h.t. kage på søndag? Det kan sagtens nåes, men jeg skal vide det senest i aften. Hvis der er flere der melder sig på banen med ønske om kursus, kan det sagtens lade sig gøre.

Ellers tak, vi fandt en anden løsning for en uges tid siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.