Hej
Grunden til de udeblivende svar er sikkert at det er ret svært at forklarer hvordan man lige laver en kage. Jeg vil anbefale jer at kigge på youtube eller måske tage en kursus i at overtrække en kage, da det er det grundlæggende for at kunne lave en flot kage.
Mvh. til redskaber så kan du ikke undvære en smoother eller en store kagerulle. Til overtrækket bruges fondant og til at lave blomster og sko skal der tilsættes tylose.
Der skal ligeledes bruges nogle bogstavsudstikkere samt 2 bageforme. Hvis I ikke har tænkt jer at lave ret mange kager, vil jeg ikke anbefale jer at kaste jer ud i det, da det er dyrt at anskaffe redskaberne til at lave en så flot kage. Det er ikke for at tage modet fra jer, men udover det er dyrt at investerer i de forskellige ting, så tager det også meget tid at lave kagen.
Jeg bor i Silkeborg og har lavet kager i et par år nu. Jeg vil gerne hjælpe jer, hvis I beslutter ikke at lave kagen selv. Jeg har en tråd Kagestudiet, der kan I se lidt af mine kager. Min mail er: gulbak@youmail.dk
Mvh. Dorthe
Anmeld