Det bedste billede af dig og ungen/ungerne:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2009

Anja

Ja, man er jo meget ofte selv fotografen, så udvalget er ikke enormt, men disse to er da nogle af dem jeg rigtigt godt kan lide
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Rasmine

Anja skriver:

Ja, man er jo meget ofte selv fotografen, så udvalget er ikke enormt, men disse to er da nogle af dem jeg rigtigt godt kan lide

Nårh, så sidder svensken der med den obligatoriske ikea skål med rosiner eller SNOLD.
Hvor er I søde.

Anmeld

19. januar 2009

Rasmine

Anja skriver:

Havde helt glemt den med kluden over skuldren.

Utroligt som tiden dog flyver afsted.

Anmeld

19. januar 2009

Anja

Mebach skriver:

Nårh, så sidder svensken der med den obligatoriske ikea skål med rosiner eller SNOLD.
Hvor er I søde.

Ja, skålen med rosiner er obligatiorisk

Anmeld

19. januar 2009

Rasmine

Sikke nogle fine billeder, hvorfor er det altid sådan at det er mor som står BAG kamerate, for det meste?

Anmeld

19. januar 2009

Anja

Mebach skriver:

Sikke nogle fine billeder, hvorfor er det altid sådan at det er mor som står BAG kamerate, for det meste?

Aner det ikke, men det er til tider p..... irriterende, for vi har jo ikke ret mange billeder af os sammen med børnene, men et hav af billeder, hvor de er sammen med manden !!

Anmeld

20. januar 2009

Mie A

Ja sådan er det også her... Om 20 år, når vi sidder og kigger i vores fotoalbum, så vil det være som om jeg slet ikke har eksisteret Jeg er åbenbart aldrig med til jul eller fødselsdage!!

Anmeld

20. januar 2009

Nadi

Ej kom nu, vi skal have nogle flere på banen. Man kan ikke længere bruge undskyldningen for at man ikke kan finde ud af det

Jeg vil se nogle flere skønne billeder af jer julimødre med jeres guld

Det er SÅ hyggeligt

Anmeld

20. januar 2009

Marco2

Har virkelig ikke mange billeder hvor jeg er på... det er altid mig der fotograferer... og så har vi jo fået stjålet vores bærbare....

Men her er et hvor Myssen mener hun skal pysse mor...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. januar 2009

linemus

Marco2 skriver:

Har virkelig ikke mange billeder hvor jeg er på... det er altid mig der fotograferer... og så har vi jo fået stjålet vores bærbare....

Men her er et hvor Myssen mener hun skal pysse mor...

Hvor sød. Der er ikke noget bedre end sådan et smækkys med munden på vid gab. Nanna ynder også at række tunge samtidig. Dejlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.