Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Præcis! Hehe, kæresten har faktisk snakket om navnet Martine, hvilket nok er et jeg lige skal tygge lidt på. Ved ikke helt hvad jeg syntes om det hehe.
Præcis! Hehe, kæresten har faktisk snakket om navnet Martine, hvilket nok er et jeg lige skal tygge lidt på. Ved ikke helt hvad jeg syntes om det hehe.
hehe jeg kan godt forstå dig (;
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Tak for svaret! Silas og Liva er jeg stor fan af! - kæresten har dog en anden smag, desværre.. Silas minder ham om Therkel i knibe ..
Tak for svaret!
Silas og Liva er jeg stor fan af! - kæresten har dog en anden smag, desværre.. Silas minder ham om Therkel i knibe ..
Haha den bemærkning fik jeg også om Silas. (;
Vi havde en del navne på listen, vil da gerne dele ud af dem
AlfredAlbertAksel BertramBertilKarlKarl-EmilSebastianSylvesterWAldemarOswald
AyaAstaAstridEstherEllaElena (som blev navnet vi valgte til vores pige )HannaAylaEllinorIsaCornelia
Det var vist dem jeg kan huske - ved vi ahvde flere, men kan ikek huske dem! Så lidt inspiration herfra
Rsa skriver: Vi havde en del navne på listen, vil da gerne dele ud af dem AlfredAlbertAksel BertramBertilKarlKarl-EmilSebastianSylvesterWAldemarOswald AyaAstaAstridEstherEllaElena (som blev navnet vi valgte til vores pige )HannaAylaEllinorIsaCornelia Det var vist dem jeg kan huske - ved vi ahvde flere, men kan ikek huske dem! Så lidt inspiration herfra
Det er virkelig nogle søde navne, kan godt forstår i har valgt Elena - det er også bare for lækkert meget smukt!
Jeg forsøgte mig med Eliva (lidt i samme dur) , over for kæresten, han syntes det var for mærkeligt.. desværre Men kan da være jeg skal forsøge mig med Elena
Anonym skriver: Det er virkelig nogle søde navne, kan godt forstår i har valgt Elena - det er også bare for lækkert meget smukt! Jeg forsøgte mig med Eliva (lidt i samme dur) , over for kæresten, han syntes det var for mærkeligt.. desværre Men kan da være jeg skal forsøge mig med Elena
Der er jo mange afskygninger af de navne med E:
Elena/e
A/Elina/e
Elise/ Eliza
Det kan være de falder i bedre jord hos kæresten
Rsa skriver: Der er jo mange afskygninger af de navne med E: Elena/e A/Elina/e Elise/ Eliza Det kan være de falder i bedre jord hos kæresten
Elvira og Helene er jo også i samme gade...
Ciss skriver: Elvira og Helene er jo også i samme gade...
Jeg er faktisk hel vild med navnet Helena, syntes det er sindsygt flot! ... Måske jeg lige skulle skrive det på listen.
Anonym skriver: Hej derude. Mig og kæreste sidder nu og begynder at tænke over navne (just for fun), men vi har en lille smule uoverensstemmelse og er nu løbet lidt tør for ideer - så måske i kan hjælpe?? Vi er begge ret vilde med navnet Josefine/Josephine, han er dog til f og jeg er til ph. Navnet må derfor godt passe lidt dertil. Vi leder efter både drenge- og pigenavne. Ikke alt for americaniseret . Håber der er nogle der kan hjælpe lidt! Tak på forhånd .
Hej derude. Mig og kæreste sidder nu og begynder at tænke over navne (just for fun), men vi har en lille smule uoverensstemmelse og er nu løbet lidt tør for ideer - så måske i kan hjælpe??
Vi er begge ret vilde med navnet Josefine/Josephine, han er dog til f og jeg er til ph. Navnet må derfor godt passe lidt dertil.
Vi leder efter både drenge- og pigenavne. Ikke alt for americaniseret .
Håber der er nogle der kan hjælpe lidt!
Tak på forhånd .
Josefine/Josephine er et rigtig fint navn. Kan godt selv lide det. Ved ikke om jeg er til F eller PH. Jeg synes også Josephina/Josefina er sødt og det kan jeg nok bedst lide med PH.
Her er lidt forslag
Karoline/KarolinaCelinaLauraMathildeAstridMerle MyntheFransiskaAugustaLaurineRebekkaKathrineSofie/SophieJulieEmilieEmmaNanna/NanaIsabellaMichelle
ViktorMikeWilliamEmilValdemarSofusAntonMicasKristian/ChristianTheisMathiasRasmus (Emil)Mads (Emil)Frederik/Frederic/FrederichVillumTristan LauridsNoahMalthe
Pigeforslag: Jessica, Caroline, Eline, Melina, Sabine, Evaline.
Drengenavne: Theodor, Morgan, Bastian, Caspian, Adrian, Nicolas.
Ved ikke om de passer til jeres kriterier? :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128