HJÆLP! forslag på navne til begge køn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Anonym trådstarter

Camillee skriver:

Ja det kan være svært at blive eninge, kan personligt godt lide Alfrida, men der belv lagt veto med det samme (: haha. 
Tak er helt vildt med Ene, men kan nu ikke tage æren af at have fundet det navn (: hvis vi fik en pige synes Jakob hun skulle hedde Ene eller Emmeline (: 

hvad kan han godt lige af navne?  

Jamen det er sådan lidt svær herhjemme, han er ikke så god til at finde på nogle - men han er god til at bedømme! 

Han er meget til Martin og Josephine..
Men hvis nu det bliver to drenge eller to piger - så har vi jo et problem .  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Ja sådan har vi det også. Er ret forelsket i navnet Alberte, men vi har to i familien, som hedder det. Vi har også en Alexander og en Caroline

Det er bare så irriterende!  
Vi har også en Cecilie, hvilket også er et navn jeg er helt vild med.  

Anmeld

13. september 2011

emsaroto

Liva
Tilde
Digte
Agnes
Björk
Laila

Silas
Storm
Hasse
Laus
Frits
Carl 

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Camillee skriver:

Ja det kan være svært at blive eninge, kan personligt godt lide Alfrida, men der belv lagt veto med det samme (: haha. 
Tak er helt vildt med Ene, men kan nu ikke tage æren af at have fundet det navn (: hvis vi fik en pige synes Jakob hun skulle hedde Ene eller Emmeline (: 

hvad kan han godt lige af navne?  

Han er forresten også vild med navnet Linea, det syntes jeg også er meget sødt 

Anmeld

13. september 2011

Camillee

Anonym skriver:

Jamen det er sådan lidt svær herhjemme, han er ikke så god til at finde på nogle - men han er god til at bedømme! 

Han er meget til Martin og Josephine..
Men hvis nu det bliver to drenge eller to piger - så har vi jo et problem .  

Josephine er også smukt.Hehe ja så kan jeg godt se i har et problem .. 
hvad med Siomone, Karoline eller Mathilde? 

Anmeld

13. september 2011

Camillee

Han er forresten også vild med navnet Linea, det syntes jeg også er meget sødt 

Linea? hmm det synes jeg faktisk er rigtigt sødt 

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Camillee skriver:

Josephine er også smukt.Hehe ja så kan jeg godt se i har et problem .. 
hvad med Siomone, Karoline eller Mathilde? 

hehe, det ville sgu være synd, hvis det bliver tvillinge piger og de så skal hedde Martin og Josephine 

Jamen vi har en Mathilde og en Simone i den tætte familie, så det er vi desværre nødtil at strege. 

Men Karoline er også meget sødt, jeg ville dog tage den med C i stedet, hver sin smag . Manden er sikkert mest til K, vi har det med at være lidt forskellige på det punkt!

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Liva
Tilde
Digte
Agnes
Björk
Laila

Silas
Storm
Hasse
Laus
Frits
Carl 

Tak for svaret!  

Silas og Liva er jeg stor fan af!  - kæresten har dog en anden smag, desværre.. Silas minder ham om Therkel i knibe .. 

Anmeld

13. september 2011

Camillee

Anonym skriver:

hehe, det ville sgu være synd, hvis det bliver tvillinge piger og de så skal hedde Martin og Josephine 

Jamen vi har en Mathilde og en Simone i den tætte familie, så det er vi desværre nødtil at strege. 

Men Karoline er også meget sødt, jeg ville dog tage den med C i stedet, hver sin smag . Manden er sikkert mest til K, vi har det med at være lidt forskellige på det punkt!

Martina? hehe så er problemet da løst (: 
Ja det ville ikke være så heldigt ikke hvis det er noget i er meget sammen med (: hehe

ja smag og behag (: det er det samme som Camilla/kamilla og så månge andre navne (:  

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Camillee skriver:

Martina? hehe så er problemet da løst (: 
Ja det ville ikke være så heldigt ikke hvis det er noget i er meget sammen med (: hehe

ja smag og behag (: det er det samme som Camilla/kamilla og så månge andre navne (:  

Præcis! Hehe, kæresten har faktisk snakket om navnet Martine, hvilket nok er et jeg lige skal tygge lidt på. 
Ved ikke helt hvad jeg syntes om det  hehe.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.