hvor er i henne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

morpåthurø

Hej Piger.

Jeg er også  endnu. Jeg har ikke født, men der er jo også 14 dage til termin.  Jeg begynder så småt at være MEGET træt af at være gravid. Jeg har de sidste dage fået smerter alverdens steder- ryg- mave- forneden (uden at gå i detaljer). Men jeg er jo gået 10 dage over med den første, 7 dage over med nr. 2, så mon ikke jeg også går over denne gang. Ellers skulle det vel være et mirakel hvis lillebror her skulle komme før tid, selvom jeg virkelig drømmer om det- bare til termin eller måske et par dage før.

Jeg håber da vi kan bevare aktiviteten herinde, selvom det er jo klart at vi om kort tid allesammen har hænderne fulde

Sender masser af ve støv afsted til jer alle.

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

mamiolvi

BabyBambi skriver:

Jeg er også lige her, og her sker der heller ikke en dyt hehe.. Men det går nok, regner med det nok kommer liiige pludseligt..

Men jeg har godt tænkt det samme og især tænker jeg, hvor er Maalene??? Hun har ikke været på siden d. 9!! Spændende.. 

godt vi er nogen her .. vente tiden er frygtelig, jeg har heldigvis en dato så det er knap så galt for mig.. Men med min ældste søn som blilver 12 i næste mdr, havde jeg termin den 5 okt, og han er født den 21.. Der var jeg utålmodig....

Anmeld

13. september 2011

mamiolvi

LOUISEHOBRO skriver:

Hej Piger.

Jeg er også  endnu. Jeg har ikke født, men der er jo også 14 dage til termin.  Jeg begynder så småt at være MEGET træt af at være gravid. Jeg har de sidste dage fået smerter alverdens steder- ryg- mave- forneden (uden at gå i detaljer). Men jeg er jo gået 10 dage over med den første, 7 dage over med nr. 2, så mon ikke jeg også går over denne gang. Ellers skulle det vel være et mirakel hvis lillebror her skulle komme før tid, selvom jeg virkelig drømmer om det- bare til termin eller måske et par dage før.

Jeg håber da vi kan bevare aktiviteten herinde, selvom det er jo klart at vi om kort tid allesammen har hænderne fulde

Sender masser af ve støv afsted til jer alle.

Louise

ja det er faktisk ikke sjovt længere nu, nu vil man bare have det overstået, jeg er helt og aldels udbrændt, sover stort set ikke omnatten. og har tre store knægte at tage mig af også.. du har også større børn kan jeg se...
Held og lykke og lidt ve støv...

Anmeld

13. september 2011

maryjane

mamiolvi skriver:

Er i igang med at føde ? Her har været stille et par dage

Er her også stadig, er nok bare ikke så 'aktiv'. Er noget så rastløs og snotforkølet! Og keeeeeeeeeeeeeeeder mig

Anmeld

13. september 2011

mamiolvi

maryjane skriver:

Er her også stadig, er nok bare ikke så 'aktiv'. Er noget så rastløs og snotforkølet! Og keeeeeeeeeeeeeeeder mig

Ja men så er vi jo mange endnu ...

Anmeld

13. september 2011

morpåthurø

mamiolvi skriver:

ja det er faktisk ikke sjovt længere nu, nu vil man bare have det overstået, jeg er helt og aldels udbrændt, sover stort set ikke omnatten. og har tre store knægte at tage mig af også.. du har også større børn kan jeg se...
Held og lykke og lidt ve støv...

Jeg sover godt nok heller ikke meget mere om natten! Hvor stor har de vurderet din guldklump til at være?

Ja det ville være luksus hvis det var 1. barn. Jeg er endelig ovenpå efter 1 uges sygdom med bihule- og kæbehulebetændelse, så er dete altså hårdt at SKULLE op om morgenen for at gøre dem klar og køre dem afsted. Ville ønske at jeg bare kunne være blevet i sengen, men sådan er det jo med større børn.

Er også noget spændt på hvordan de store (som jo "kun" er 2 og 4 år) tager at få en lillebror (mere). Og hvordan vores hverdag bliver (selvom jeg går på barsel) hvordan vores morgener bliver når nu det også skal tilpasses amning osv!

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

Er lige her... 

Men her sker intet... Har Termin på Mandag... Har selv en fornemmelse af at jeg går over tid... 

Det hele tager kun til når jeg sover... Eller er rimelig aktiv... 

Anmeld

13. september 2011

Kofoed.

mamiolvi skriver:

Ja det forstår jeg godt , hvornår du termin ?
Skønt der var lidt liv herinde ...

Termin på søndag og igangsættelse på mandag

Anmeld

13. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Termin på søndag og igangsættelse på mandag

Du er bare så heldig sød

Anmeld

13. september 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

Nogen siger at der er noget i mandes sæd der kan sætte gang i en fødselsen ... prøv Det ... jo er hvis 38 plus 3 den dag jeg skal have pks ...

Men det som er i manden sæd skal man brug 50L af og det virker kun hvis fødslen er lige oppe over tror slet ikke jeg har overskud til en hyggestund

Har lige sovet ganske lidt og vågnede ved en kat der bare ville kæle og en masse plukveer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.