hvor er i henne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.358 visninger
41 svar
0 synes godt om
13. september 2011

mamiolvi

Er i igang med at føde ? Her har været stille et par dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Kofoed.

Jeg er her

Men jeg ville nu gerne være i fødsel Eller have født.

Anmeld

13. september 2011

mamiolvi

Kofoed. skriver:

Jeg er her

Men jeg ville nu gerne være i fødsel Eller have født.

Ja det forstår jeg godt , hvornår du termin ?
Skønt der var lidt liv herinde ...

Anmeld

13. september 2011

SaNiNa

bøh er lige her.

og laver ikke andet end at side på fb og baby for tiden går bare så langsom. forstår slet ikke hvorfor hun ikke vil ud til os.

Og så har Nicklas fundet et navn til lillesøster hun skal hede Andersine hihi elsker altså min dreng som også glæder sig til lillesøster vil ud til os og det hjælper ikke han hopper på min mave øv

Anmeld

13. september 2011

mamiolvi

Sanne og Nicklas skriver:

bøh er lige her.

og laver ikke andet end at side på fb og baby for tiden går bare så langsom. forstår slet ikke hvorfor hun ikke vil ud til os.

Og så har Nicklas fundet et navn til lillesøster hun skal hede Andersine hihi elsker altså min dreng som også glæder sig til lillesøster vil ud til os og det hjælper ikke han hopper på min mave øv

Nej nu må hun se at komme ud , hvor langt er du henne nu ? Har hele tiden troet du ville have født for længst med de pluk veer ... men de viser bare at de bestemmer selv hvornår de vil ud ...

Anmeld

13. september 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

Nej nu må hun se at komme ud , hvor langt er du henne nu ? Har hele tiden troet du ville have født for længst med de pluk veer ... men de viser bare at de bestemmer selv hvornår de vil ud ...

Har termin på mandag. Lægen i fredages troede heller ikke rigtig på jeg ville gå weekenden over og nu det altså tirsdag og syntes Tirsdag er en rigtig god dag at komme på for så er begge mine børn født d. 13

Anmeld

13. september 2011

mamiolvi

Har termin på mandag. Lægen i fredages troede heller ikke rigtig på jeg ville gå weekenden over og nu det altså tirsdag og syntes Tirsdag er en rigtig god dag at komme på for så er begge mine børn født d. 13

Hmm men ingen tegn ... Tror det bliver på lørdag ... smiler ... men utålmodige er vi ved at være ... Jeg skal til sidste jm besøg i dag ...

Anmeld

13. september 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

Hmm men ingen tegn ... Tror det bliver på lørdag ... smiler ... men utålmodige er vi ved at være ... Jeg skal til sidste jm besøg i dag ...

Ville nu gerne hun kom før lørdag, men Nicklas er jo også født en lørdag.

Bare jeg kunne sige jeg hvade været ved mit sidste jdm besøg og håber ikke jeg får brug for den på tirsdag.

Forsøgte igen i går med en tur i bilka og ikea for at sætte lidt skub i hende, og det gjore slet ikke ondt når jeg gik så tror ikke rigtig hun kan komme længere ned. Så hun skal bare lige prese det sidste selv så vandet går og veerne begynder rigtig.

Det var uge 38 du skulle have pks ikk

Anmeld

13. september 2011

mamiolvi

Ville nu gerne hun kom før lørdag, men Nicklas er jo også født en lørdag.

Bare jeg kunne sige jeg hvade været ved mit sidste jdm besøg og håber ikke jeg får brug for den på tirsdag.

Forsøgte igen i går med en tur i bilka og ikea for at sætte lidt skub i hende, og det gjore slet ikke ondt når jeg gik så tror ikke rigtig hun kan komme længere ned. Så hun skal bare lige prese det sidste selv så vandet går og veerne begynder rigtig.

Det var uge 38 du skulle have pks ikk

Nogen siger at der er noget i mandes sæd der kan sætte gang i en fødselsen ... prøv Det ... jo er hvis 38 plus 3 den dag jeg skal have pks ...

Anmeld

13. september 2011

Frejsmor

Jeg er også lige her, og her sker der heller ikke en dyt hehe.. Men det går nok, regner med det nok kommer liiige pludseligt..

Men jeg har godt tænkt det samme og især tænker jeg, hvor er Maalene??? Hun har ikke været på siden d. 9!! Spændende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.