Åhh jeg kan ik vente!!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Silja&Noam

Giraffen skriver:

Uuuh det er skørt sådan troede jeg også jeg havde det men det har jeg slet ikke. Lige nu synes jeg sagtens jeg kan vente til 3. november med at få svar (MD) - men hvem ved måske ændrer det sig om lidt :p

Har han det ellers godt inde i maven stadigvæk ?

Tager hatten af for dem der kan ja han havde det perfekt. Han var næsten 10 cm så hans små fødder og hænder og ansigt i 3D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Silja&Noam

Babylil skriver:

Tillykke med din lille dreng

Jeg har også bestilt en kønsscanning på mine tvillinger og skal derhen imorgen. Jeg er SÅ spændt! Det bliver en fantastisk dag

Taak ihh glæder mig til at høre en Update hvor spændende...

Anmeld

13. september 2011

Giraffen

SiljasMoar skriver:

Tager hatten af for dem der kan ja han havde det perfekt. Han var næsten 10 cm så hans små fødder og hænder og ansigt i 3D

er han ikke længere? er det så ikke fra hoved til numse?

for min baby er målt til 11 cm fra hoved til tå og jeg er kun 11+6 idag?

jeg har bare heller ikke forstand på det, måske min var meeeeget udstrakt

Ku godt forestille mig at det er helt fantastisk at se, men nu har vi lige haft en NF og det var skønt så tror sagtens vi kan vente lidt nu, bare babyen har det skønt derinde 

Anmeld

13. september 2011

Silja&Noam

Giraffen skriver:

er han ikke længere? er det så ikke fra hoved til numse?

for min baby er målt til 11 cm fra hoved til tå og jeg er kun 11+6 idag?

jeg har bare heller ikke forstand på det, måske min var meeeeget udstrakt

Ku godt forestille mig at det er helt fantastisk at se, men nu har vi lige haft en NF og det var skønt så tror sagtens vi kan vente lidt nu, bare babyen har det skønt derinde 

Ved ik hvordan de måler det men det passer fint med det der står diverse steder måske det er fra hoved til numse.. Aner det ik ja det er det vigtigste at de har det perfekt

Anmeld

13. september 2011

Giraffen

SiljasMoar skriver:

Ved ik hvordan de måler det men det passer fint med det der står diverse steder måske det er fra hoved til numse.. Aner det ik ja det er det vigtigste at de har det perfekt

præcis så længe de har det godt så er det andet mindre vigtigt

og det er også bare med at nyde det, har på fornemmelsen den flyver afsted sådan en graviditet

Anmeld

13. september 2011

Silja&Noam

Giraffen skriver:

præcis så længe de har det godt så er det andet mindre vigtigt

og det er også bare med at nyde det, har på fornemmelsen den flyver afsted sådan en graviditet

Sidste gang gik det såååå langsomt men jeg var os meget syg og indlagt osv. Denne gang er de 14 uger allerede gået stærk håber den blir ved med at gå stærkt

Anmeld

13. september 2011

micho

TILLYKKE MED JERES LILLE DRENG

hvor langt er du henne, og betalte du for den scanning...????

stort tillykke igen

Anmeld

13. september 2011

Giraffen

SiljasMoar skriver:

Sidste gang gik det såååå langsomt men jeg var os meget syg og indlagt osv. Denne gang er de 14 uger allerede gået stærk håber den blir ved med at gå stærkt

hihi ja det er sådan en blandet fornøjelse - for jeg glæder mig hele tiden til næste skridt, først NF, nu MD og så fødsel og baby, men jeg glæder mig også til at man ka SE at jeg er gravid og ikke bare tænker "puha hun spiser godt ka man se"

Anmeld

13. september 2011

Silja&Noam

micho skriver:

TILLYKKE MED JERES LILLE DRENG

hvor langt er du henne, og betalte du for den scanning...????

stort tillykke igen

Mange mange tak det så fedt!!! Jeg er 14+2 og ja jeg betalte for den

Anmeld

13. september 2011

Silja&Noam

Giraffen skriver:

hihi ja det er sådan en blandet fornøjelse - for jeg glæder mig hele tiden til næste skridt, først NF, nu MD og så fødsel og baby, men jeg glæder mig også til at man ka SE at jeg er gravid og ikke bare tænker "puha hun spiser godt ka man se"

Ha ha jaa... Jeg ligner allerede en der er halvvejs Puhaa..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.