Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Held og lykke :-) Det er jo lige om lidt.. Ihh så spændende, glæder mig sådan til det blir vores tur, men det er først den 21. okt.
Krydser finger for at baby ligger så det er til at se :-)
SiljasMoar skriver: Til kl blir 10:20!!!! Skal til kønsscanning i Hvidovre yay!!!
Til kl blir 10:20!!!! Skal til kønsscanning i Hvidovre yay!!!
Dejligt... regner med at du kender kønnet nu
Spændende med en update.. Og det var da også langt væk i skal til kønsscanning....
Dietzel skriver: Held og lykke :-) Det er jo lige om lidt.. Ihh så spændende, glæder mig sådan til det blir vores tur, men det er først den 21. okt. Krydser finger for at baby ligger så det er til at se :-)
Kariina skriver: Dejligt... regner med at du kender kønnet nu Spændende med en update.. Og det var da også langt væk i skal til kønsscanning....
SiljasMoar skriver: Tak det hjalp det er en dreng så spændende altså.... glæder mig til at høre når i har fundet ud af det
Tak det hjalp det er en dreng så spændende altså.... glæder mig til at høre når i har fundet ud af det
Tillykke!!
Er det en ekstra scanning i har bestilt for at se kønnet?
Giraffen skriver: Tillykke!! Er det en ekstra scanning i har bestilt for at se kønnet?
SiljasMoar skriver: Tak ja det er det. Jeg kan simpelthen ik vente med at finde ud af det
Tak ja det er det. Jeg kan simpelthen ik vente med at finde ud af det
Uuuh det er skørt sådan troede jeg også jeg havde det men det har jeg slet ikke. Lige nu synes jeg sagtens jeg kan vente til 3. november med at få svar (MD) - men hvem ved måske ændrer det sig om lidt :p
Har han det ellers godt inde i maven stadigvæk ?
Tillykke med din lille dreng
Jeg har også bestilt en kønsscanning på mine tvillinger og skal derhen imorgen. Jeg er SÅ spændt! Det bliver en fantastisk dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128