Bryllups lokaler - anbefalinger, Stor København.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

rk_07

Ditte_Marie skriver:

Dem har jeg faktisk kigget på tror lige at jeg vil kigge en ekstra gang
Men ja, jeg tror sgu at man skal være meget hurtig...

Vi er fra Hvidovre, og der er ikke rigtig noget som lever op til vores (læs: mine) krav ;D

Google er prøvet - dog er der SÅ mange muligheder, så kan slet ikke vælge..

Okay, vi fik en tid til at se lokalerne for et stykke tid siden og vi ville ikke kunne finde noget bedre indenfor en rimelig rækkevidde så det var bare med at slå til, der skal bare tages en beslutning... Han var rigtigt sød at snakke med og det lød som om man kunne få det lige som man ville have det... Hvor mange bliver I?

Men ved godt havd du menere med at man lige har lidt flere krav end ens bedre halvdel  Men du skal nok nå at finde det helt perfekte sted, hvis I (du) er i tvivl  om det er noget så heller tag ud og se dem (hvis I har tid til det) så du kan være helt sikker på at det skal være der  Men håber du finder det helt perfekte sted til jeres bryllup og I må have rigtigt go' fornøjelse med jagten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

AWO

hej

vi skal holde vores bryllup på restaurant Håndværkeren i Roskilde. Et super sted, hvis du spørger mig!

Derudover har vi kigget på Sengeløse Kro, Quality Hotel i Høje Taastrup og Lindenborg Kro vest for roskilde - alle udmærkede steder.

ishøj vandrehjem skulle også være OK og rimelig i prisen, det samme med Wittrup Motel i albertslund.

Men prøv at gå ind på www.diskobil.dk! Det er et mobildiskotek med speciale i bryllupper, og de har en super referenceliste liggende med navne på steder, hvor de har spillet.

Kh, Anke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.