Bryllups lokaler - anbefalinger, Stor København.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.722 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. september 2011

lilledittemor

Ja, vi skal jo giftes omkring August 2012 - og vi er HELT på bar bund mht. lokaler og osv..

Er der nogen af jer som har hold fest i Stor København, som måske vil dele jeres erfaringer og steder med os?

Det er lige meget om det er med eller uden mad, eller om det er kroer eller bare lokaler. Alt er velkommen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

mathildemb

Jeg snakkede med en pige, der engang havde været til bryllup i restaurant Josty i Frederiksberg Have. Det havde været rigtig fint synes hun. De havde siddet i udestuen som vender ud mod haven, og vil være perfekt især om sommeren. Jeg forsøgte at booke lokalet til vores barnedåb, men der var alt optaget lang tid frem, så de har mange selskaber.

Anmeld

12. september 2011

lilledittemor

mathildemb skriver:

Jeg snakkede med en pige, der engang havde været til bryllup i restaurant Josty i Frederiksberg Have. Det havde været rigtig fint synes hun. De havde siddet i udestuen som vender ud mod haven, og vil være perfekt især om sommeren. Jeg forsøgte at booke lokalet til vores barnedåb, men der var alt optaget lang tid frem, så de har mange selskaber.

Tusind tak Det vil vi lige kigge på

Anmeld

13. september 2011

lilledittemor

13. september 2011

rk_07

Hejsa og tillykke...

Vi skal også giftes til August næste år, vi skal holde festen i vanløse det hedder  www.sallingvejselskabslokaler.dk kender ikke nogen som har holdt noget der før men jeg faldt selv for de smukke lokaler og så er de rigtigt søde at snekke med og sys at prisen er okay... Det helt vildt hvor hurtig man skal være ude for at finde et lokale nogle steder...

Jeg sys selv det var rigtigt svært at finde et lokale vi bor i Herlev og her er bare intet. Men ellers er google altid en god ting

Anmeld

13. september 2011

tinasmor

mathildemb skriver:

Jeg kender det ikke personligt, men har også hørt godt om det. Det er dog vist også lidt krydret i prisen så vidt jeg ved- uden dog at vide det 100 procent (men nu sagde TS jo heller ikke at det skulle være billigt)

Anmeld

13. september 2011

lilledittemor

rk_07 skriver:

Hejsa og tillykke...

Vi skal også giftes til August næste år, vi skal holde festen i vanløse det hedder  www.sallingvejselskabslokaler.dk kender ikke nogen som har holdt noget der før men jeg faldt selv for de smukke lokaler og så er de rigtigt søde at snekke med og sys at prisen er okay... Det helt vildt hvor hurtig man skal være ude for at finde et lokale nogle steder...

Jeg sys selv det var rigtigt svært at finde et lokale vi bor i Herlev og her er bare intet. Men ellers er google altid en god ting

Dem har jeg faktisk kigget på tror lige at jeg vil kigge en ekstra gang
Men ja, jeg tror sgu at man skal være meget hurtig...

Vi er fra Hvidovre, og der er ikke rigtig noget som lever op til vores (læs: mine) krav ;D

Google er prøvet - dog er der SÅ mange muligheder, så kan slet ikke vælge..

Anmeld

13. september 2011

Karo

Vi holdt vores bryllup i danmarks akvarium, og det var helt suverent

Her sidder man i gangene med akvarierne, og danser brudevals i det store rude akvarie.

Det var rigtigt hyggeligt og så er han også meget rimelig mht. priser

Anmeld

14. september 2011

mathildemb

Forresten kan jeg også anbefale Belis Bar som ligger lige ved Frederiksberg Rådhus (og sjovt nok også tæt på Frederiksberg have, hvor det jo så er oplagt at I får taget bryllupsfotoet). Der holdt vi vores barnedåb, og det er et rigtig fint sted, og maden er lækker. Personalet er også rigtig søde og stedet er flot. Tjek www.belisbar.dk

Jeg fik stedet anbefalet af flere andre inden jeg valgte det til barnedåben.

Anmeld

14. september 2011

mathildemb

tinasmor skriver:

Jeg kender det ikke personligt, men har også hørt godt om det. Det er dog vist også lidt krydret i prisen så vidt jeg ved- uden dog at vide det 100 procent (men nu sagde TS jo heller ikke at det skulle være billigt)

Jeg havde også hørt flere snakke godt om det. Det er ikke så galt med priserne i forhold til hvad man får. Man kan se dem på hjemmesiden. Og kvaliteten af maden er super god.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.