grynet udflåd og kløe, skedesvamp...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg har kobt canesten stikpiller til skeden... og sådan en skal jeg tage i aften efter træning... og så skaljeg hente de der piller i morgen fordi at lægen havde glemt min recept åbentbart..

Når nu du er færdig med selve behandlingen..så køb nogle af de der intimstikpiller, som er beregnet til at holde ballencen i orden i skeden..det er dem jeg snakker om 

Jeg får ret let selv svamp..og siden jeg er begyndt at bruge dem, så har jeg ikke haft et eneste angreb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Masig

SussieThyssen skriver:

Når nu du er færdig med selve behandlingen..så køb nogle af de der intimstikpiller, som er beregnet til at holde ballencen i orden i skeden..det er dem jeg snakker om 

Jeg får ret let selv svamp..og siden jeg er begyndt at bruge dem, så har jeg ikke haft et eneste angreb.

Nu skriver du intimstikpiller.. Er det bare de stikpiller man kan få fra Canesten, når man ahr svamp elelr er det nogle specielle til at forebygge at man får det igen? Jeg får det nemlig også tit og kunne godt tænke mig at undgå det, men tænker at det måske ikke er smart at tage stikpiller hele tiden...

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Nu skriver du intimstikpiller.. Er det bare de stikpiller man kan få fra Canesten, når man ahr svamp elelr er det nogle specielle til at forebygge at man får det igen? Jeg får det nemlig også tit og kunne godt tænke mig at undgå det, men tænker at det måske ikke er smart at tage stikpiller hele tiden...

ja det er bare sådan en stikpille fra canesten

Anmeld

13. september 2011

Masig

Anonym skriver:

ja det er bare sådan en stikpille fra canesten

OK, så er det dem jeg regnede med.. De var super gode da jeg havde svamp, men må man godt bare sådan tage dem jævnligt?

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

OK, så er det dem jeg regnede med.. De var super gode da jeg havde svamp, men må man godt bare sådan tage dem jævnligt?

jeg ved det ikke det er håndkøb...... men jeg har ikke prøvet dem før.... så ja.!

Anmeld

13. september 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

jeg har sgu fået sårn noget grynet udflåd hvidguldt agtig. minder mildest talt om hytteost  det lugter ikke rigtig.. men jeg har kløe i skedeindgangen og det er rigtig ubehageligt når min kæreste og jeg har sex..

jeg læste på nettet omkring det og har selv konkluderet at det er skedesvamp.. nu er det sådan at jeg ikke kan få en tid ved lægen før om en måned.!!!!! ja det er helt vildt men folk er jo syge på stribe i kk.. 

jeg har canesten men kun i salve... og jeg ved man kan få stikpiller.. men VIRKER DE... og hvor længe skal jeg bruge det før det virker og må jeg gerne bruge begge dele..

jeg har kobberspiral.. kan det godt være med til at man er udsat for skedesvamp? 

jeg fik under min graviditet at vide jeg havde lidt svamp men det behøvede der åbentbart ikke at blive gjort noget ved.. det er så 8 mdr siden jeg fødte og jeg har jo fået en GU et par gange efterfølgende.!! og der var der ikke nogen svampebemærkninger...

Hey det er Svamp det du har. Du kan købe noget i håndkøb på apoteket så vidt jeg ved Det er 1 stor stikpille 1½ ca som du skal stikke op i skeden. Og så skulle det være væk dagen efter Det hedder Canesten og det er en 24 timers kur mener jeg den hedder. Og det skulle være væk dagen efter

Anmeld

13. september 2011

SussieThyssen

Masig skriver:

Nej..de indeholder intet svampedræbende..men noget ehh surmælkscultur eller sådan noget, der stabiliserer PH-balancen i skeden.
Kan ikke lige huske hvad det hedder..men det fås på apoteket

Anmeld

13. september 2011

Topp

SussieThyssen skriver:

Nej..de indeholder intet svampedræbende..men noget ehh surmælkscultur eller sådan noget, der stabiliserer PH-balancen i skeden.
Kan ikke lige huske hvad det hedder..men det fås på apoteket

de hedder Vivag - og deres intim sæbe er også go

Anmeld

14. september 2011

SussieThyssen

Topp skriver:

de hedder Vivag - og deres intim sæbe er også go

Nej det er ikke det de hedder..men det kan sikkert været lige så godt.
Må op og kigge i skabet på badeværelset

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Dansker I Holland skriver:

Hey det er Svamp det du har. Du kan købe noget i håndkøb på apoteket så vidt jeg ved Det er 1 stor stikpille 1½ ca som du skal stikke op i skeden. Og så skulle det være væk dagen efter Det hedder Canesten og det er en 24 timers kur mener jeg den hedder. Og det skulle være væk dagen efter

jeg prøvede den i går og jeg kan ikke mærke noget indtil videre, det er jo et godt tegn så jeg skal have en kur med en pille jeg skal tage i dag og så en jeg skal tage igen om en uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.