grynet udflåd og kløe, skedesvamp...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.544 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Anonym trådstarter

jeg har sgu fået sårn noget grynet udflåd hvidguldt agtig. minder mildest talt om hytteost  det lugter ikke rigtig.. men jeg har kløe i skedeindgangen og det er rigtig ubehageligt når min kæreste og jeg har sex..

jeg læste på nettet omkring det og har selv konkluderet at det er skedesvamp.. nu er det sådan at jeg ikke kan få en tid ved lægen før om en måned.!!!!! ja det er helt vildt men folk er jo syge på stribe i kk.. 

jeg har canesten men kun i salve... og jeg ved man kan få stikpiller.. men VIRKER DE... og hvor længe skal jeg bruge det før det virker og må jeg gerne bruge begge dele..

jeg har kobberspiral.. kan det godt være med til at man er udsat for skedesvamp? 

jeg fik under min graviditet at vide jeg havde lidt svamp men det behøvede der åbentbart ikke at blive gjort noget ved.. det er så 8 mdr siden jeg fødte og jeg har jo fået en GU et par gange efterfølgende.!! og der var der ikke nogen svampebemærkninger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

afrobabies

Anonym skriver:

jeg har sgu fået sårn noget grynet udflåd hvidguldt agtig. minder mildest talt om hytteost  det lugter ikke rigtig.. men jeg har kløe i skedeindgangen og det er rigtig ubehageligt når min kæreste og jeg har sex..

jeg læste på nettet omkring det og har selv konkluderet at det er skedesvamp.. nu er det sådan at jeg ikke kan få en tid ved lægen før om en måned.!!!!! ja det er helt vildt men folk er jo syge på stribe i kk.. 

jeg har canesten men kun i salve... og jeg ved man kan få stikpiller.. men VIRKER DE... og hvor længe skal jeg bruge det før det virker og må jeg gerne bruge begge dele..

jeg har kobberspiral.. kan det godt være med til at man er udsat for skedesvamp? 

jeg fik under min graviditet at vide jeg havde lidt svamp men det behøvede der åbentbart ikke at blive gjort noget ved.. det er så 8 mdr siden jeg fødte og jeg har jo fået en GU et par gange efterfølgende.!! og der var der ikke nogen svampebemærkninger...

Måden du beskriver din udflåd på, så kunne det godt tyde på at det var svamp, men helt ærlig, kan der ikke henvises til en anden læge? Det kan udvikle sig mener jeg, så det skal da behandles på en eller anden måde...

Anmeld

12. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det lyder typisk som svamp...det giver alle de symptomer du beskriver der.

Jeg vil bestemt anbefale stikpiller og salve i håndkøb..det virker hurtigt og rigtigt godt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. september 2011

Truddi

Du kan få en pakke vaginal stikpiller i håndkøb på apoteket (mener de koster omkring en 50er).. De indeholder mælkesyrebakterier som er med til at genoptage balancen i skeden igen. Jeg synes at de virker godt ..

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

tak for svar. jeg hopper på apoteket i dag og køber stikpiller, det var jeg næsten også klar over jeg skulle... 

så må jeg bare håbe de virker..

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

afrobabies skriver:

Måden du beskriver din udflåd på, så kunne det godt tyde på at det var svamp, men helt ærlig, kan der ikke henvises til en anden læge? Det kan udvikle sig mener jeg, så det skal da behandles på en eller anden måde...

jeg ringede til min læge nu her og har fået en recept på nogle piller der skal tage det.. og så skal jeg også købe stikpiller til skeden... 

Tak for dit svar

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det lyder typisk som svamp...det giver alle de symptomer du beskriver der.

Jeg vil bestemt anbefale stikpiller og salve i håndkøb..det virker hurtigt og rigtigt godt.

Kærligst
Sussie

Tak sussie

jeg har talt med lægen og fik samme svar plsu at jeg har fået recept på piller jeg skal tage...

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Truddi skriver:

Du kan få en pakke vaginal stikpiller i håndkøb på apoteket (mener de koster omkring en 50er).. De indeholder mælkesyrebakterier som er med til at genoptage balancen i skeden igen. Jeg synes at de virker godt ..

Tak har også fået en recept på piller jeg skal tage en af og så tage en igen om en uge

Anmeld

13. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tak sussie

jeg har talt med lægen og fik samme svar plsu at jeg har fået recept på piller jeg skal tage...

Så virker det hurtigt.

Hvis du har det med svamp..og det kan være svært at slippe af med, når man først har fået det inden døre, så vær obs på at du skal vaske dine trusser og bukser ved mindst 60 grader, så alle micro sporer bliver slået ihjel.

For at forhindre at det kommer igen, så køb nogle stikpiller på apoteket i håndkøb, som holder ballancen i skeden i topform.
Snak med apotekeren om hvilken slags..det virker super, kan jegfortælle dig.

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Så virker det hurtigt.

Hvis du har det med svamp..og det kan være svært at slippe af med, når man først har fået det inden døre, så vær obs på at du skal vaske dine trusser og bukser ved mindst 60 grader, så alle micro sporer bliver slået ihjel.

For at forhindre at det kommer igen, så køb nogle stikpiller på apoteket i håndkøb, som holder ballancen i skeden i topform.
Snak med apotekeren om hvilken slags..det virker super, kan jegfortælle dig.

jeg har kobt canesten stikpiller til skeden... og sådan en skal jeg tage i aften efter træning... og så skaljeg hente de der piller i morgen fordi at lægen havde glemt min recept åbentbart..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.