Lige et præventions-spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. januar 2009

Mary

Jeg bruger p-plaster, men det er egentlig sagen uvedkommende, det er jo det samme som p-piller.....pånær detaljen omkring plaster og piller Nå til sagen....

Jeg har brugt plastrene indtil for en måned siden, hvor jeg begyndte at bløde midt i cyklus, og så stoppede jeg og afventede mens som normalt. Da valgte jeg så at holde en pause indtil jeg havde talt med min læge omkring sikkerheden af plastrene når jeg bløder. Nu her en måned efter har jeg hentet en ny forsyning plastre, men er nu lidt i tvivl om hvornår jeg skal sætte det nye på. Er det idag på første mensdag som man gør når man starter helt fra starte, eller skal jeg vente til efter mens?! Jeg mener selv jeg skal tage det på idag, men er lidt i tvivl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Tut

Hej Maria,

Jeg kender ikke rigtigt til de plastre, men hvis de virker som pillerne, så vil jeg sige at du skal starte på mens's 1. dage.

Mette

Anmeld

19. januar 2009

Grynt

Hej Mary. Du skal starte på mens' 1.dag

kh T som også bruger p-plaster

Anmeld

19. januar 2009

Mary

Tak tak tak for svar begge to! Jeg sætter det på lige med det samme!

Anmeld

19. januar 2009

Tut

BTW MAria - Skide flot kage du har lavet til Juliane..

Er det marcipan som er over den (altså som kjole) og hvordan har du farvet den?

Jeg har fødselsdag på søndag og jeg ville gerne lave noget anderdeles end den normale lagkage.

Mette

Anmeld

19. januar 2009

Mary

Tut skriver:

BTW MAria - Skide flot kage du har lavet til Juliane..

Er det marcipan som er over den (altså som kjole) og hvordan har du farvet den?

Jeg har fødselsdag på søndag og jeg ville gerne lave noget anderdeles end den normale lagkage.

Mette

Tak for det Det hedder sukkerfondant og er helt hvidt når man køber det i sådan en klump, og så jeg kommet meget meget lidt pink farve i. Det er købt samme sted, så det er noget der egner sig dertil. Og så ellers bare ælte ælte ælte, og så rulle ud og lægge på Der er marcipan inden under, slurp.

Anmeld

19. januar 2009

Tut

hvor køber man det henne?

Anmeld

19. januar 2009

Mary

www.kagebutikken.dk Man kan bare få alverdens flotte ting til kager derinde!

Anmeld

19. januar 2009

Tut

FEDT - Tak.

Hvor hurtig levering er der?

Anmeld

19. januar 2009

Mary

De er ret hurtige synes jeg, ellers kan du jo skrive og spørge om de kan nå at sende det Tror nu fint du kan nå at få det inden søndag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.