Ægløsning hvordan følelses jeres??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Anonym trådstarter

Hejsa piger hvordan følelses jeres ægløsninger når i har det ? Jeg tror jeg har mit nu nemlig men er lidt i tvivl (har ingen test nemlig) men sagen er den ; i sidste måned nogen Lunde samme tid og alt det havde jeg den sygeste niven og jagen i højre side og Idag på denne dato igen har jeg jag i venstre men også højre side... Ku det lyde som ægløsning?? Blev gravid i sidste måned men jeg aborterede den 30 hvor jeg os skulle have haft min mens.. Så det ku vel godt passe ??? Undskyld hvis det bliver lidt forvirrende !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Hejsa piger hvordan følelses jeres ægløsninger når i har det ? Jeg tror jeg har mit nu nemlig men er lidt i tvivl (har ingen test nemlig) men sagen er den ; i sidste måned nogen Lunde samme tid og alt det havde jeg den sygeste niven og jagen i højre side og Idag på denne dato igen har jeg jag i venstre men også højre side... Ku det lyde som ægløsning?? Blev gravid i sidste måned men jeg aborterede den 30 hvor jeg os skulle have haft min mens.. Så det ku vel godt passe ??? Undskyld hvis det bliver lidt forvirrende !!

Det er svært at sige da det kan være forskelligt fra person til person, og de fleste kan slet ikke mærke deres.

Men jeg fik/får niv og jag som du siger.

Anmeld

12. september 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har aldrig mærket noget til min og aner faktisk ikke, hvornår jeg har ægløsning, selvom jeg har Laura på knap 2 år

Anmeld

12. september 2011

LISBETH:-)

jeg får milde mens smerter og udflåd der er tykt - er ikke i tvivl når jeg har det

Anmeld

13. september 2011

esiuol

Jeg får, som lisbeth2910, også tykt udflåd, men ellers kan jeg som oftest ikke mærke min ægløsning.

Et par gange hvor jeg har været opmærksom på, at jeg havde ægløsning pga. test, har jeg mærket en slags stik/jag/niv i den ene side - men det er mere undtagelsen end reglen for mit vedkommende

Anmeld

15. september 2011

Tanja2210

Jeg har haft kraftige smerter i højre side - og min læge mente, at det var ægløsning. Det varede dog i næsten 3 dage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.