jeg opgiver snart grader bare

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Anonym trådstarter

jeg er blevet enlig for noget tid siden  og mig og faren bor ikke sammen mere vi har valg at prøve at forblive sammen men ikke bo sammen...

han skriver med en pige også fint men den pige trode jeg var min veninden siger jeg noget fortæller hun ham alt osv...

jeg har aldrig boet selv det første gang ja de er mange ting jeg fylder år nu her og står med det hele selv og min to børn ingen gave fra dem da far ikke har råd

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre elsker ham men ved ikke om jeg ødelægger mig selv på det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

B&J

Det lyder ikke til du har det særlig godt mit råd drop fyren og veninden og prøv at komme videre...

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det lyder ikke til du har det særlig godt mit råd drop fyren og veninden og prøv at komme videre...

tro mig prøver også men elsker ham jo slet ikke sjovt

Anmeld

13. september 2011

B&J

Anonym skriver:

tro mig prøver også men elsker ham jo slet ikke sjovt

Nej det er slet ikke sjovt men måske skulle du stille dig det spørgsmål er det trykheden ved at han er der eller er det kærlighed og hvordan kan det være kærlighed når han gør dig ked af det

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej det er slet ikke sjovt men måske skulle du stille dig det spørgsmål er det trykheden ved at han er der eller er det kærlighed og hvordan kan det være kærlighed når han gør dig ked af det

jeg ved det godt jeg tror mere det er trykheden jeg har aldrig boet selv og nu står jeg med to små selv en lejlighed og håber snart et arbejde også...

lige nu ved jeg ikke om der er noget kærlighed han har såret mig dybt og ingen forståelse er trat af at skulle lave så meget om føler slet ikke jeg er den glade pige mere mit selvvær er lig med 0

ja tror i sidst ende det her er godt

Anmeld

13. september 2011

Bshizzle

Aller først en kæmpe krammer skal du ha..

Det er altid svært lige i starten... og som du selv skriver så er det trykheden der nok plager dig og den usikkerhed med at bo alene første gang og så lige med 2 små børn..

Jeg har selv stået alene med en dreng på 1 år og måtte bo i et stramt budget uden job eller dagpleje..
Og et KÆMPE savn til at ha en mand ved min side..!!

Men tro mig.. det blir lettere.. giv det tid og nyd noget af den tid du evt har savnet da du var sammen med faderen til barnet..
Jeg kom hurtigere videre ved at droppe nogle af mine venner ( fælles venner med Xen..) og besøge min familie samt nogle af de veninder som altid stod ved min side eller som jeg følte jeg ikke så nok..

Bare det at få tankerne væk og få noget positivt ud af det er en rar følelse..
Samt så fik mit barn en mere glad og smilende Mor som gav dobbelt så mange kram og kys i hverdagen

Kom videre... drop fyren og veninden..

Skriv endelig hvis du har brug for at lette hjertet.

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Aller først en kæmpe krammer skal du ha..

Det er altid svært lige i starten... og som du selv skriver så er det trykheden der nok plager dig og den usikkerhed med at bo alene første gang og så lige med 2 små børn..

Jeg har selv stået alene med en dreng på 1 år og måtte bo i et stramt budget uden job eller dagpleje..
Og et KÆMPE savn til at ha en mand ved min side..!!

Men tro mig.. det blir lettere.. giv det tid og nyd noget af den tid du evt har savnet da du var sammen med faderen til barnet..
Jeg kom hurtigere videre ved at droppe nogle af mine venner ( fælles venner med Xen..) og besøge min familie samt nogle af de veninder som altid stod ved min side eller som jeg følte jeg ikke så nok..

Bare det at få tankerne væk og få noget positivt ud af det er en rar følelse..
Samt så fik mit barn en mere glad og smilende Mor som gav dobbelt så mange kram og kys i hverdagen

Kom videre... drop fyren og veninden..

Skriv endelig hvis du har brug for at lette hjertet.

mange tak for de søde ord...

det er mega rat at høre fra andre hvordan det er gået dem...

det er klart den trykhed jeg kommr til at mangle og så den kære usikkerhed kan jeg nu klare at være alenemor til 2 kan jeg slå til....

og ja så finder man ud af hvem der er de rigtig venner og hvor meget ens familie enlig betyder..

ved ikke hvad jeg skulle gøre uden de rigtig venner og dem... og så de kære ord her ind 

Anmeld

13. september 2011

Bshizzle

Anonym skriver:

mange tak for de søde ord...

det er mega rat at høre fra andre hvordan det er gået dem...

det er klart den trykhed jeg kommr til at mangle og så den kære usikkerhed kan jeg nu klare at være alenemor til 2 kan jeg slå til....

og ja så finder man ud af hvem der er de rigtig venner og hvor meget ens familie enlig betyder..

ved ikke hvad jeg skulle gøre uden de rigtig venner og dem... og så de kære ord her ind 

Ja, men finder pludselig ud af hvem af ens venner man kan stole på og ikke kan.. samt hvem der støtter en når man har brug for en skulder eller bare en at snakke med..

Du skriver bare privat hvis du har brug for et lette dit hjerte eller bare brug for at skyde en masse tidsfordriv af..

Men op med humøret.. du kan godt overbevise dig selv om at DU KAN GODT det her.. du er mere værd end hva han viser dig.

Anmeld

13. september 2011

B&J

Anonym skriver:

jeg ved det godt jeg tror mere det er trykheden jeg har aldrig boet selv og nu står jeg med to små selv en lejlighed og håber snart et arbejde også...

lige nu ved jeg ikke om der er noget kærlighed han har såret mig dybt og ingen forståelse er trat af at skulle lave så meget om føler slet ikke jeg er den glade pige mere mit selvvær er lig med 0

ja tror i sidst ende det her er godt

Også der for jeg tror det ville være så fantastisk for dig at komme væk fra ham prøv en masse selv man kan en hulens masse når man er alene har dog aldrig været det med børn men tror også sagten man kan og tror du vil vokse 110% mere ind du gør nu...

men jeg sender dig en masse krammer og tanker og du må endelig give en  update når engang du ved hvordan og hvor ledes...

men husk mærk hvor dan du har det alle fortjener det bedste

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Også der for jeg tror det ville være så fantastisk for dig at komme væk fra ham prøv en masse selv man kan en hulens masse når man er alene har dog aldrig været det med børn men tror også sagten man kan og tror du vil vokse 110% mere ind du gør nu...

men jeg sender dig en masse krammer og tanker og du må endelig give en  update når engang du ved hvordan og hvor ledes...

men husk mærk hvor dan du har det alle fortjener det bedste

mange tak det skal jeg nok håber bare det hele går på plas og jeg får et godt liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.