Hej
Det lyder da som en fræk og spændene ide. Her kommer lidt en lidt halvt svar fra mig, da vi ikke selv har prøvet det ud endnu.
Mig og min kæreste var på Sex messe i Århus. Og så møde vi nogle der stod og fortalte om deres SM klub som holdt åbenthus. Da vi ikke havde andet at lave den søndag og endelig syntes at det kunne være lidt sjovt. valgte vi at ta til deres åbenthus.
Jeg havde selvfølgelig en masse `fordomme`alt det der. Men jeg gik da ind til det med åbent sind. Da vi kom var der kaffe i baren og rundvisning, hvor man kunne se og høre om klubben og lokalerne, det hele var i hyggelige og trygge rammer. Efter rundvisning sluttede vi så af med en snak, med en af medlemmerne hvor han sprugte ind til hvad vi havde af tanker osv og vi blev så godkent ( til at blive prøve medlem i 3 mdr og så se om det var noget for os )
VI havde begge en rigtig god oplevelse af det, og vi ville så bruge klubben til at lege selv ( bare mig og kæresten ) pga div gynger og alt det man ikke lige kan ha i sov værelset.
Vi meldte os så ikke ind, pga graviditeten, men vi vil da ikke udelukke at melde os ind på et tidspunkt.
Nu er det godt nok en swinger klub i har set på og dette var en SM klub men nogle af tingene går igen jo ;-) så prøv at ta til et åbenhus i jeres lokale swinger klub, jeg mener at det er et årligt åbenthus det er der ihvertfald i Århus ;-)
Go fornøjelse
Anmeld