swingerklub

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej

Har ikke været i swingerklub, men vi har gennem et stykke tid mødtes med et andet par. Her har vi partnerbytte men også sex med egen partner. Det er superfrækt men når man så kommer hjem eller de er kørt så skal man lige hygge lidt og tro mig det er godt. Det er noget af det bedste sex man kan få kige efter sådan en aften eller weekend. Desvære mødes vi ikke mere men leder efter et andet par på scor og hygge med. Går da også med tanken om swingerklub men det har vi ikke haft modet til endnu...

På scor leder vi også hver for sig efter en at ha sex med men den rette er ikke kommet forbi endnu ved nogen af os.

Men kast jer ud i det hvis i stoler på jeres partner og ikke er jaloux ellers skal man lade være tror jeg.

vi har også overvejet at prøve privat først og har fået lidt tilbud(også via scor)

men har blot har tanken at det var mindre forpligtigende i en swingerclub end privat, altså at det var nemmere at sige at det måååske ikke lige skulle være os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

vi har også overvejet at prøve privat først og har fået lidt tilbud(også via scor)

men har blot har tanken at det var mindre forpligtigende i en swingerclub end privat, altså at det var nemmere at sige at det måååske ikke lige skulle være os

ja kan jeg godt se det med at det ikke vil være så forpligtende.

Ellers skal i bare sige til dem at første gang bare skal være et hygge aften uden sex for at se om der er kemi....

Anmeld

21. september 2011

Hasselnødden

Ja, hej igen.. jeg ved jeg har skrevet at jeg vil fortælle om mine oplevelser, det står stadigvæk ved magt, men det må blive efter afleveringen af pædagogikopgaven, der skal afleveres nu på fredag d. 23. Den tager alt min tid og pt. kan I ikke bruge ret mange af mine formuleringer til noget, da de befinder sig et sted mellem pædagogens syn på barnet, Dion Sommer, Agnete Diderichsen og professionel omsorg.... og min opgave er indtil videre fordelt på 14 a4sider, men forekommer meget usammenhængende, så der føles et vist pres... på skuldrene... men vender tilbage... når der bliver ro mellem eksamerne, hvilket næsten er ufremkommeligt det sidste halve år...

Anmeld

28. september 2011

Mick

Hej

Det lyder da som en fræk og spændene ide. Her kommer lidt en lidt halvt svar fra mig, da vi ikke selv har prøvet det ud endnu. 

Mig og min kæreste var på Sex messe i Århus. Og så møde vi nogle der stod og fortalte om deres SM klub som holdt åbenthus. Da vi ikke havde andet at lave den søndag og endelig syntes at det kunne være lidt sjovt. valgte vi at ta til deres åbenthus.

Jeg havde selvfølgelig en masse `fordomme`alt det der. Men jeg gik da ind til det med åbent sind. Da vi kom var der kaffe i baren og rundvisning, hvor man kunne se og høre om klubben og lokalerne, det hele var i hyggelige og trygge rammer. Efter rundvisning sluttede vi så af med en snak, med en af medlemmerne hvor han sprugte ind til hvad vi havde af tanker osv og vi blev så godkent ( til at blive prøve medlem i 3 mdr og så se om det var noget for os ) 

VI havde begge en rigtig god oplevelse af det, og vi ville så bruge klubben til at lege selv ( bare mig og kæresten ) pga div gynger og alt det man ikke lige kan ha i sov værelset.

Vi meldte os så ikke ind, pga graviditeten, men vi vil da ikke udelukke at melde os ind på et tidspunkt.

Nu er det godt nok en swinger klub i har set på og dette var en SM klub men nogle af tingene går igen jo ;-) så prøv at ta til et åbenhus i jeres lokale swinger klub, jeg mener at det er et årligt åbenthus det er der ihvertfald i Århus ;-)

Go fornøjelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.