swingerklub

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.608 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. september 2011

Anonym trådstarter

nogen der har prøvet det og vil dele ud af deres erfaring/oplevelse

(man kan svare anonymt)

grunden er at vi herhjemme, tænder totalt på den tanke og i ja næsten et år nu, har overvejet en tur i klub, eller trække en ekstra mand/kvinde med ind.

vi hat gjort os rigtig mange overvejelser omkring det, hvad vi toloere fra den anden part osv og hvad vi bestemt ikke vil dele ud af.

men nogen der har prøvet det og vil fortælle om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

nogen der har prøvet det og vil dele ud af deres erfaring/oplevelse

(man kan svare anonymt)

grunden er at vi herhjemme, tænder totalt på den tanke og i ja næsten et år nu, har overvejet en tur i klub, eller trække en ekstra mand/kvinde med ind.

vi hat gjort os rigtig mange overvejelser omkring det, hvad vi toloere fra den anden part osv og hvad vi bestemt ikke vil dele ud af.

men nogen der har prøvet det og vil fortælle om det

Nej desværre ikke, men kunne godt tænke mig at prøve det

Anmeld

12. september 2011

Zafir

Ikke swinger, men mange år i bdsm/fetish miljøet i kbh. Det kan lidt sammenlignes.

Samt lever i et åbent parforhold med min mand

Så jeg siger bare go for it.

Mange jeg kender er glade for city swingers. Der kan de rigtig godt lide at komme. Man skal oprette en profil på deres side for at komme. Men de får mange gode oplevelser derinde.

Anmeld

13. september 2011

Hasselnødden

Vil gerne fortælle om mine oplevelser, men det bliver imorgen aften engang. Det er sent nu og på vej i seng

Anmeld

13. september 2011

Mca<3

Hasselnødden skriver:

Vil gerne fortælle om mine oplevelser, men det bliver imorgen aften engang. Det er sent nu og på vej i seng

Ej jeg er også nysgerrig

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Hasselnødden skriver:

glæder jeg mig til at læse og tak fordi du vil dele

Anmeld

14. september 2011

Muffin_girl

Hasselnødden skriver:

Spændende  

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

er der slet ikke flere der har prøvet det ???

Anmeld

17. september 2011

Anonym

er der slet ikke flere der har prøvet det ???

Vi venter jo spændt på at hasselnødden vil fortælle 

Anmeld

19. september 2011

Anonym

Hej

Har ikke været i swingerklub, men vi har gennem et stykke tid mødtes med et andet par. Her har vi partnerbytte men også sex med egen partner. Det er superfrækt men når man så kommer hjem eller de er kørt så skal man lige hygge lidt og tro mig det er godt. Det er noget af det bedste sex man kan få kige efter sådan en aften eller weekend. Desvære mødes vi ikke mere men leder efter et andet par på scor og hygge med. Går da også med tanken om swingerklub men det har vi ikke haft modet til endnu...

På scor leder vi også hver for sig efter en at ha sex med men den rette er ikke kommet forbi endnu ved nogen af os.

Men kast jer ud i det hvis i stoler på jeres partner og ikke er jaloux ellers skal man lade være tror jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.