Kære alle
Ulykkeligvis er jeg i den situation, at min graviditet ikke fører til et barn - (blødning i over to uger og scanning uden foster i livmoder uge 7+0). Men mine hcg hormontal falder ikke som de skal. 
1. prøve - den var på 300 noget
2. prøve de var på 600 noget
3. dagens prøve var på 400 noget.
Jeg har ikke voldsomme smerter - og lægerne kan ikke se noget alamerende på æggeledere på scanningerne.
På onsdag skal jeg til sidste blodprøve-kontrol, inden det besluttes om jeg skal i medicinsk behandling. Håber meget, at hcg er faldet, som det skal - hvis ikke vil de medicinere mig.
Er der nogen der har lignende erfaringer?
Er der nogen som har oplevet at deres hormontal svingede og faldt langsomt efter SA eller var det GUL?
Er der nogen der har oplevet en GUL, som gik i sig selv? Altså en, der ikke blev lokaliseret og ikke krævede behandling?
Er der nogen der har prøvet, at blive medicineret for GUL og vil fortælle mig om, hvad jeg kan forvente? Foregår det hjemme hos en selv? Kan man få det skidt? Er det rigtigt, at man ikke må blive gravid 3 måneder efter grundet risiko for fostersakder - og er man så sikker på, at alt giften er ude af kroppen efter de 3 måneder? Kan man tage skade af medicinen?
Håber I kan hjælpe mig med jeres erfaringer og viden.
På forhånd tak
Anmeld