ENDELIG billeder af Hasse og Laurits :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.273 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. september 2011

signe.

Jeps, en del har nu spurgt efter billeder, og endelig fik jeg mig taget sammen.. Nye billeder af hasse, og lidt billeder af den lille ny vi nyder det herhjemme kan I tro Hasse trives, og det gør den bette bestemt også.. Hasse kan ikke rigtig forstå noget af det endnu, men alligevel kommer ham kravlende når lillebror græder, så lidt sympati er der da

Jeg nyder at have de to drenge hjemme ved mig, og er lykkelig for at jeg kan holde Hasse hjemme sammen med Laurits.. det er bedst for os

Når Mads skal holde sin barsel i enten oktober eller november, skal vi have lavet deres værelse, så Hasse får en legekrog derinde, og så sove- pusleplads i den anden side.. lige nu er det nærmest bare et stort rod Hasse er begyndt at kravle derind OG lukke døren efter sig, så nu det vist på tide at det bliver til et drengeværelse i stedet for baby værelse

jeg undskylder på forhånd den massive billedspam, men elsker vores to unger!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Mette.

Sikke et par lækre drenge i har.

Anmeld

12. september 2011

<3

Skønne billeder! Og den bette Laurits

Anmeld

12. september 2011

twinboys

Nuuuuuurrrh de er dejlige

Anmeld

12. september 2011

Isabella_mor

lækre unger  

Anmeld

12. september 2011

Becks

Gudeskønne lækre drenge I har

Anmeld

12. september 2011

Frøken J.

Hvor er de bare skønne begge to!

Anmeld

12. september 2011

Faith

Hvor er de dejlige begge to! Sikke nogle fantastisk øjne Hasse har.

Hvor tidligt endte lillebror med at komme til verden? Har ikke været herinde et stykke tid, så der er en del jeg er gået glip af.

Anmeld

12. september 2011

Hvem?

signe. skriver:

Jeps, en del har nu spurgt efter billeder, og endelig fik jeg mig taget sammen.. Nye billeder af hasse, og lidt billeder af den lille ny vi nyder det herhjemme kan I tro Hasse trives, og det gør den bette bestemt også.. Hasse kan ikke rigtig forstå noget af det endnu, men alligevel kommer ham kravlende når lillebror græder, så lidt sympati er der da

Jeg nyder at have de to drenge hjemme ved mig, og er lykkelig for at jeg kan holde Hasse hjemme sammen med Laurits.. det er bedst for os

Når Mads skal holde sin barsel i enten oktober eller november, skal vi have lavet deres værelse, så Hasse får en legekrog derinde, og så sove- pusleplads i den anden side.. lige nu er det nærmest bare et stort rod Hasse er begyndt at kravle derind OG lukke døren efter sig, så nu det vist på tide at det bliver til et drengeværelse i stedet for baby værelse

FOR SILVAN, hvor er de dejlige!!!!

Og ja, hold dem endelig hjemme sammen, det er så skønt at se sine drenge følges af

Anmeld

12. september 2011

2babygirls

signe. skriver:

Skønt med en lille update Signe, og endnu mere skønt at se billeder af de to uber skønne og lækre drenge!
Mere af den slags.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.